Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn mobiele abonnement opgezegd

• February 18, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement opgezegd en gebruik nummer 06******** niet meer 

vriendelijke groet,
Monique

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Moos11, welkom hier. 

Fijn om te zien dat Noordzee je op weg heeft geholpen. Het is belangrijk om te weten dat je dit nog wel persoonlijk dient op te zeggen, een post hier is niet voldoende. Maak in dit geval een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit in orde te maken. 

Zoals verzocht ga ik na het plaatsen van dit bericht je account verwijderen, dit zodat je nog wel een melding krijgt van mijn reactie. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2025

Heb je wel een bevestiging ontvangen van de opzegging? 

Je kunt het nummer daarna nog wel als prepaid gebruiken mits je het eens in de zes maanden actief gebruikt d.m.v. een betaald gesprek, sms of opwaardering. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2025

ik wil dit forum account beëindigen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hi ​@Moos11, welkom hier. 

Fijn om te zien dat Noordzee je op weg heeft geholpen. Het is belangrijk om te weten dat je dit nog wel persoonlijk dient op te zeggen, een post hier is niet voldoende. Maak in dit geval een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit in orde te maken. 

Zoals verzocht ga ik na het plaatsen van dit bericht je account verwijderen, dit zodat je nog wel een melding krijgt van mijn reactie.