Skip to main content
Vraag

Ik heb mijn toestelkrediet afbetaald, hoelang duurt het voor mijn BKR registratie komt te vervallen?

• September 22, 2025
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste, 

Wie kan mij helpen!

Voor de aanvraag van een nieuwe hypotheek komen wij erachter dat een bkr registratie van  het toestel afbetaald op de naam van mijn vrouw staat. Ik heb deze inmiddels op maandag 15 september 2025 afbetaald op de manier die kpn voorstelde en een medewerker van kpn zegt dat binnen 5 werkdagen de bkr registratie op beëindigd zou komen staan. Nu zijn we een week verder en hij staat nog steeds. Vanmorgen maandag 22 september 2025 heb ik 0800 0402 gebeld en een medewerker zegt dat het 100 werkdagen kan duren voordat de bkr registratie is verwerkt en zij heeft een  e-mail adres van wft collections door gegeven om een spoed verwerking verzoek in te dienen. Ik moet deze week mijn hypotheek aanvraag af ronden om de nieuwbouw woning te kunnen kopen anders kom ik problemen. Wie kan mij hierbij helpen. 

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Zoek maar eens op zoekmachine BKR hoelang. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Niet fijn dat je hier nu mee te maken krijgt in de aanvraag van je hypotheek ​@YenJL.

Heb je het krediet op deze manier vervroegd afgelost? Je zou dan gewoonlijk binnen 5 werkdagen een bevestiging moeten krijgen, dat de registratie is afgemeld. Heb je die niet gehad of heb je verdere vragen: maak dan een belafspraak. Op die manier kan er bij onze facturatie afdeling gecheckt worden hoe het ervoor staat. 

Ik hoop dat het gauw opgelost is, en alvast veel geluk toegewenst in jullie nieuwe huis!