Skip to main content
Vraag

Ik heb november opgezegd, maar het is nog niet gedaan

• February 11, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

In november heb ik al een enkele keren gebeld voor mijn thuis pakket op te zeggen. 
nu merk ik dat dit nog steeds niet is gebeurd!!! waardoor ik dus 3 facturen ONTERECHT open heb staan! 

graag nu wel eens gaan regelen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 11, 2025

Hoi ​@Jouke1996 je zegt opgezegd te hebben, ok. Maar heb je dan ook een opzegbevestiging van KPN ontvangen waarop de definitieve opzegdatum is vermeld? Als je dat niet hebt, is er simpelweg niets opgezegd/gebeurd.

Vanaf het forum, waar je nu beland bent, kan niemand wat betreft een opzegging iets voor je doen. Dus adviseer ik je om zelf een bel-afspraak te maken, dan belt KPN je, of op een door jou geschikte moment, 

Of bel zelf met KPN, telefoonnummer 0800- 0402, en spreek in: '’opzeggen'’. Niet verder afwachten, maar direct hier werk van maken. 

Succes! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 12, 2025

En ​@Jouke1996 heb je al contact opgenomen? Wat is de stand van zaken? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Jouke1996 je zegt opgezegd te hebben, ok. Maar heb je dan ook een opzegbevestiging van KPN ontvangen waarop de definitieve opzegdatum is vermeld? Als je dat niet hebt, is er simpelweg niets opgezegd/gebeurd.

Vanaf het forum, waar je nu beland bent, kan niemand wat betreft een opzegging iets voor je doen. Dus adviseer ik je om zelf een bel-afspraak te maken, dan belt KPN je, of op een door jou geschikte moment, 

Of bel zelf met KPN, telefoonnummer 0800- 0402, en spreek in: '’opzeggen'’. Niet verder afwachten, maar direct hier werk van maken. 

Succes! 

Hi ​@Jouke1996, jammer om te lezen dat je opzegt, en begrijpelijk dat je duidelijkheid wilt hebben.

Ik sluit me helemaal aan bij het advies van ​@Raspberry, hoop dat je intussen contact hebt gehad en je meer duidelijkheid gekregen hebt over jouw opzegging. Zo niet, maak inderdaad een belafspraak, dan belt een collega van mij je terug wanneer het jou uit komt om je verder te helpen.