Geachte KPN,
Ik richt me tot u met een vraag betreffende een oude vordering die teruggaat tot enkele jaren geleden. Aangezien ik begrepen heb dat ik geen e-mail kan sturen naar KPN, wil ik mijn vraag hier uiteenzetten.
Ik ben momenteel bezig om mijn schuldenoverzicht up-to-date te brengen. Hoewel ik een bewindvoerder heb, is gebleken dat veel van mijn schulden verjaard zijn, waardoor mijn bewindvoerder hier niet actief op inzet. Hierdoor neem ik zelf het initiatief om alle schuldeisers die ik heb persoonlijk te benaderen.
Hoewel ik helaas niet beschik over specifieke dossiernummers, kan ik wel andere relevante gegevens verstrekken. Momenteel heb ik in overleg met mijn bewindvoerder een internet- en tv-abonnement bij KPN, wat mogelijk al een aanknopingspunt kan zijn.
Het is mijn wens om in contact te treden met iemand die voor mij kan onderzoeken of er nog oude openstaande rekeningen zijn en of er eventueel lopende regelingen zijn getroffen. Mocht er geen sprake zijn van openstaande rekeningen, dan acht ik het van groot belang dat er een bevestiging hiervan wordt gestuurd naar mijn bewindvoerder, zodat mijn schuldenoverzicht correct kan worden bijgewerkt.
Bij voorbaat dank ik u hartelijk voor uw reactie en aandacht voor mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
Justin