Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn abonnement niet verlengen doordat ik de limiet heb bereikt van mijn 06-nummer invullen

• November 28, 2025
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn abonnement verlengen en een telefoon er bij kopen, maar ik heb te vaak mijn 06 ingevuld en een bericht ontvangen omdat ik de hele tijd opnieuw moest inloggen. Hoe zorg ik dat die vandaag nog weg gaat. Het is een dag limiet. Maar ik wil het vandaag nog kopen door black Friday 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Maartje13 

Ter aanvulling op de reactie van ​@bnh , morgen (zaterdag) kun je de klantenservice wel gewoon bereiken op 0800-0402 of direct op een KPN mobiele aansluiting via 1200.

Op zaterdag is de klantenservice geopend van 08:00 tot 17:00 uur.
Zondag is de klantenservice gesloten, en maandag tot en met vrijdag kun je de klantenservice bereiken van 08:00 tot 18:00 uur

Maar je kunt ook voor deze verlenging van je mobiele abonnement, langs een KPN Winkel gaan bij jouw in de buurt.
Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs en je bankpas mee.

3 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • November 28, 2025

Helaas is de klantenservice gesloten, dus u zult het automatische limiet moeten afwachten. Hier is nu simpelweg niets aan te doen.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Maartje13 

Ter aanvulling op de reactie van ​@bnh , morgen (zaterdag) kun je de klantenservice wel gewoon bereiken op 0800-0402 of direct op een KPN mobiele aansluiting via 1200.

Op zaterdag is de klantenservice geopend van 08:00 tot 17:00 uur.
Zondag is de klantenservice gesloten, en maandag tot en met vrijdag kun je de klantenservice bereiken van 08:00 tot 18:00 uur

Maar je kunt ook voor deze verlenging van je mobiele abonnement, langs een KPN Winkel gaan bij jouw in de buurt.
Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs en je bankpas mee.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Maartje13, ik hoop dat je er uiteindelijk toch uit gekomen bent met de tips hierboven, via onze klantenservice. Onze klantenservice kan je helpen met je abonnement en eventuele aanbiedingen.

Mocht je dat makkelijker vinden, je kunt voor hulp hierbij ook een belafspraak maken.