Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn documenten niet uploaden bij Recommerce bij trade-in. Knop ontbreekt in mail

• June 24, 2025
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Vorige week een contract gestart bij KPN mooie nieuwe iPhone, super fijn! Kwam er achter dat er een inruilbonus was en was hier enthousiast over.

nu ontving ik een bevestigingsmail van Recommerce dat ik al mijn bewijsstukken moest uploaden met een knop. Deze knop staat echter niet in de mail en er is ook niks in de bijlage toegevoegd. Meermaals een contact verzoek naar Recommerce gestuurd echter 0.0 reactie

Gisteren ochtend contact gehad met KPN, deze hebben mij een mailadres gegeven waarnaar ik mijn vraag kon sturen echter 0.0 reactie.

Mijn telefoon moet voor 3 juli binnen zijn anders mis ik de gehele bonusactie echter kan ik niks als ik geen antwoord krijg van Recommerce.

Heeft iemand nog tips wat ik hiermee kan doen?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Melissa Sarina, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Nu de tijd begint te dringen, snap ik heel goed dat je hier even aan de bel trekt! Recommerce reageert altijd wel op vragen, maar neemt daar soms de tijd voor. Ik hoop dan ook dat je in tussentijd een reactie van ze hebt ontvangen. 
Wordt in de mail wel duidelijk gemaakt om welke bewijsstukken het gaat? Zo ja, is het dan een idee om ze alvast als bijlage terug te mailen? 

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Welkom op de community ​@Melissa Sarina, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Nu de tijd begint te dringen, snap ik heel goed dat je hier even aan de bel trekt! Recommerce reageert altijd wel op vragen, maar neemt daar soms de tijd voor. Ik hoop dan ook dat je in tussentijd een reactie van ze hebt ontvangen. 
Wordt in de mail wel duidelijk gemaakt om welke bewijsstukken het gaat? Zo ja, is het dan een idee om ze alvast als bijlage terug te mailen? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Beste Maja

bedankt voor je bericht! Uiteindelijk is er wel gereageerd door ReCommerce en is alles gelukt, ze hebben mijn telefoon ontvangen, nu dus nog even afwachten.

Groet

Melissa

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah, heel fijn dat het toch goed lijkt te komen ​@Melissa Sarina , bedankt voor je update 😊