Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn Xbox account niet ontkoppelen van KPN

• January 8, 2025
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik heb geen toegang meer tot mijn xbox account , xbox laat verlenging ,activering of annuleren alleen toe via mijn telecom aanbieder waarmee ik een tijdje xbox dienst afnam. Ik ben ondertussen geen kpn klant meer. Maar zij beheren mijn billing met xbox blijkbaar. Hoe lossen we dit op?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@Muzzy7, ik zag aan de hand van je gegevens dat er een klacht was aangemaakt. Vandaar dat ik eerst die afhandeling wilde afwachten. Vervolgens ben ik dit een beetje uit het oog verloren. Met wat ik nu zie lijkt het nog niet opgelost. Zie ik dat goed? Wat is er verder nog met en voor je geprobeerd in de tussentijd? Dan kan ik kijken of ik nog aanvullende opties heb/kan vinden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 8, 2025

Wil je niet langer je aankopen betalen via je KPN factuur? Bel dan de Klantenservice (24/7 gratis bereikbaar) om 'Betalen via je factuur’ uit te zetten.

0800-0402

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Ja, omdat ik geen klant meer ben kunnen de medewerkers die telfonisch heb gesproken mij niet helpen. Maak een nieuwe ms account aan was het laatste advies. Microsoft zegt dat jullie mijn account kunnen ontkoppelen. Maar krijg maar niet de juiste afdeling of medewerker aan de lijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Wil je niet langer je aankopen betalen via je KPN factuur? Bel dan de Klantenservice (24/7 gratis bereikbaar) om 'Betalen via je factuur’ uit te zetten.

0800-0402

Dat werkt dus niet

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 13, 2025

Welkom, ​@Muzzy7, dit is heel gek. Want op het moment dat jij je abonnement bij ons opzegt, dan komen al je diensten te vervallen. Inclusief abonnementen op diensten van derden zoals XBox Gamepass. Jij ziet ook echt staan, als je inlogt op je account, dat deze via ons/een telecompartner loopt? Wil je jouw forumprofiel eens invullen met de gegevens van het abonnement dat je bij ons had, en (in het veld ‘persoonl;ijke opmerking’) het mailadres van je XBox account dan kan ik meekijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Hoi Erik ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Ik hoop dat je wat kan zien.  En mij kan helpen. Microsoft laat mij telco provider niet wijzigen of veranderen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2025

Hey ​@Muzzy7, ik zag aan de hand van je gegevens dat er een klacht was aangemaakt. Vandaar dat ik eerst die afhandeling wilde afwachten. Vervolgens ben ik dit een beetje uit het oog verloren. Met wat ik nu zie lijkt het nog niet opgelost. Zie ik dat goed? Wat is er verder nog met en voor je geprobeerd in de tussentijd? Dan kan ik kijken of ik nog aanvullende opties heb/kan vinden.