Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een factuur ondanks dat ik mijn abonnement heb geannuleerd binnen bedenktijd

• September 19, 2023
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

MOBILE ABBONEMENT

Ik heb kortgeleden een mobile abbonement van kpn gevraagd door Belsimpel, maar ik heb de abbonementen geannuleerd binnen mijn bedenktijd. Maar er staat toch een factuur die ik moet betalen. Waarom?

Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @DyllenJ16, welkom op ons forum!
ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Zoals Joep ook al noemt vermoed ik dat de opzegging en factuur elkaar gekruist hebben.

Als je erover twijfelt of de annulering goed verwerkt is kun je ons hierover het snelst telefonisch bereiken op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 19, 2023

Dat zal elkaar gekruist hebben.  De volgende faktuur is de slotnota. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 19, 2023

Dat zal elkaar gekruist hebben.  De volgende faktuur is de slotnota. 

Oh oke bedankt voor de snelle reactie

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2023

Ik heb mijn abbonementen geannuleerd in mijn bedenktijd maar ik moest toch volledig bedrag betalen. Hoe kan dit?

Admin: afbeelding met privégegevens verwijderd en eigen topic voor je vraag gemaakt

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 4, 2023

Hoi @DyllenJ16, welkom op ons forum!
ik heb even een eigen topic voor je vraag aangemaakt.
Zoals Joep ook al noemt vermoed ik dat de opzegging en factuur elkaar gekruist hebben.

Als je erover twijfelt of de annulering goed verwerkt is kun je ons hierover het snelst telefonisch bereiken op 0800-0402