Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een laatste herinnering voor het terugsturen van mijn directonline pakket, maar alles is samen al lang teruggestuurd

• April 21, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

In februari lag bij mij glasvezel 2 weken eruit en had ik apparatuur in bruikleen voor internet & tv (Direct Online Pakket). Deze heb ik allemaal samen teruggestuurd rond 8 maart (toen alles weer werkte).

Nu krijg ik sindsdien de hele tijd herinneringsmail en dacht dat ik die kon negeren, omdat dit erin staat als dit is gedaan.

Er staat dat alleen de Mobile WiFi nog geretourneerd moet worden, maar dit heb ik samen in dezelfde doos gedaan met de digitenne, in dezelfde doos waarin ik dit ontvangen had.

In deze laatste herinnering staat zelfs dat ik hier mogelijk nog voor ga betalen, maar ik heb het apparaat niet eens meer en is al lang weer bij jullie terug. Vooral als de digitenne is ontvangen, want alles zat in die doos.

Natuurlijk hoop ik niet een factuur hiervoor te ontvangen…

Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Miranda404 

Welkom op de community van KPN.

Je hoeft niets meer te doen, want je hebt voldaan aan je verplichting als klant.
Bewaar het verzendbewijs van PostNL de komende weken goed, want dat is je bevestiging dat je het noodpakket van KPN weer hebt retour gestuurd.

Dus voor zeker niet in paniek raken, want er zijn meer mede klanten die herinneringen ontvangen terwijl ze alles al netjes hebben teruggestuurd.

Als je prettig zou vinden, kun je ook nog even de klantenservice bellen via 0800-0402 zodat een medewerker daarvan een notitie in je klanten-dossier kan plaatsen.
Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen, zodat je teruggebeld wordt op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel verzoek inplannen
Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Miranda404 

Welkom op de community van KPN.

Je hoeft niets meer te doen, want je hebt voldaan aan je verplichting als klant.
Bewaar het verzendbewijs van PostNL de komende weken goed, want dat is je bevestiging dat je het noodpakket van KPN weer hebt retour gestuurd.

Dus voor zeker niet in paniek raken, want er zijn meer mede klanten die herinneringen ontvangen terwijl ze alles al netjes hebben teruggestuurd.

Als je prettig zou vinden, kun je ook nog even de klantenservice bellen via 0800-0402 zodat een medewerker daarvan een notitie in je klanten-dossier kan plaatsen.
Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen, zodat je teruggebeld wordt op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel verzoek inplannen
Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2025

Hoi Michel,

Bedankt voor uw reactie!

Ondertussen heb ik zelfs een brief gekregen en maar een belafspraak gemaakt voor de zekerheid.

Het voelde beetje raar dat 1 apparaat uit de hele doos werd genoteerd en niet alles, vandaar mijn verwarring. 😅