Skip to main content

Hallo kpn.

Vandaag sms ontvangen. 

Factuur niet betaald..... ?

Om wat duidelijkheid te verschaffen ik heb hem betaald op de 20ste van deze maand. €62,62 zelfs € 0,01 extra. Zal het systeem wel niet herkennen. Want mijn betaling kunnen ze niet vinden. 🧐

Kpn zegt, u kunt de 20ste niet betalen het moet de 21ste want dat staat in mijn contract. 🤔

Hoe kan het dan dat de 20ste tot nu toe steeds goed is verwerkt.??? Ik heb dus met grote tegenzin deze factuur vandaag voldaan. €62,61. Wanneer krijg ik mijn bedrag van afgelopen 20-05-2024 terug. Wie heeft dit ook bij de hand gehad. ? Het frustrerende is, altijd op tijd betalen en dan dat ontkennende gedraai van Kpn. 

Beste ​@Springfield , betaal je niet, zoals de meeste klanten, gewoon standaard via automatische incasso, dan kan het bijna nooit misgaan of je moet een keer geen saldo hebben, dan probeert KPN het later nog een keer???

Hallo ​@Springfield, uit jouw verhaal maak ik op dat de maandelijkse factuur van KPN niet automatisch per automatische incasso wordt voldaan? Dat is natuurlijk wel het makkelijkste en betaal je ook altijd het juiste bedrag. 
Op 20 mei is er door jou per abuis een niet kloppend bedrag overgemaakt. Wat er dan helaas gebeurd is dat het betaalverwerkingssysteem het bedrag niet kan koppelen aan de factuur van de maand. Gevolg is dan dat er een herinnering volgt. 

Een dubbele betaling wordt normaal gesproken binnen 14 dagen teruggestort. In dit geval echter gaat het om een afwijkende overboeking. Voor de zekerheid kun je het beste dan even contact opnemen met de klantenservice zodat de betaling 100% straks binnen de termijn wordt teruggestort. 

Paar keer contact gehad met kpn.

Als ik mijn geld terug heb sluiten we dit topic.

Automatische  afschrijving staat aan.

En nooit achterstand gehad. 

Voor nu ?... bijna op gelost.

Dank voor het meedenken. 

Fijne dag allemaal. 

Reageer