Skip to main content
Vraag

Ik verzoek om terugbetaling voor ChatConnect

• September 2, 2026
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

No No he contratado ni autorizado ningún servicio de ChatConnect y no reconozco el cargo de €15,99 que aparece en mi factura de KPN.
Solicito la cancelación inmediata del servicio y el reembolso completo de los €15,99.
También solicito que me proporcionen pruebas de que fui yo quien contrató y confirmó este servicio, incluyendo la fecha, hora y método de confirmación de la contratación.
No autorizo ningún cargo futuro relacionado con ChatConnect.
Gracias

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 3, 2026

Hallo ​@Bienvenido ,

KPN gaat jou dat niet vergoeden. Je kunt dit zelf stopzetten.

bron: moderator Jan

Dat zijn altijd vervelende 'verrassingen' dus goed dat je dit via deze weg ook aankaart.  Het feit dat je KPN Pay kunt gebruiken, betekent wel dat je dit zelf een keer hebt ingesteld. Want hoewel KPN deze mogelijkheid biedt, staat deze standaard uit en moet je dit actief instellen om te kunnen gebruiken. Maar hoe jij een abonnement hebt gekregen op ChatConnect, durf ik niet te zeggen. Het kan een corrupte QR-code zijn geweest, het kan ook een linkje zijn geweest waarmee scammers jouw gegevens in handen hebben gekregen, ik kan slechts gissen :(Ik wil je aanraden om een kijkje te nemen op e-bill.mobi om dit abonnement stop te zetten. Wat betreft KPN Pay;  je kunt KPN Pay ook helemaal laten blokkeren. Om KPN Pay te (de)blokkeren, neem je telefonisch contact met KPN op. Je kunt hiervoor een belafspraak inplannen. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.