Skip to main content
Vraag

Ik wacht al twee maanden op een creditering van 123,00 euro voor geretourneerde wifiversterkers

• 3 maart 2025
  • 9 reacties
  • 94 keer bekeken

creditering bedrag van de 2 wifi versterkers welke 17-1 zijn geretourneerd en het bedrag nog niet is ontvangen. 2 keer een medewerker gesproken waar afspraken worden gemaakt maar niet worden na gekomen. nu is het antwoord dat ik moet wachten tot de volgende nota. en dan is het weer afwachten of dit zo is want je ontvangt geen mail of bericht dat dit klopt. het wordt alleen maar telefonisch medegedeeld. 

9 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 5 maart 2025

Goedemiddag ​@Adriemusic en bedankt voor jouw bericht!

Dat duurt inderdaad langer dan gewenst als ik dat zo lees en ik snap dan ook heel goed dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Het klopt dat een creditering altijd via de factuur gaat dus mijn eerste advies vanaf hier is dan ook om de eerstvolgende factuur nog even af te wachten. Mocht het dan nog steeds niet zijn verrekend, zou je mij dit dan willen laten weten? Alvast bedankt :)

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 5 maart 2025

Wat zijn de mensen dan slecht op de hoogte van wat wel en niet kan en dat je geen enkel bericht krijgt al iets niet door kan gaan of anders is dan wordt verteld, en dat de klant zelf iedere keer zelf de actie moet ondernemen.

Nu zeg je zelf ook weer als bij de volgende nota niet is terug betaald moet ik zelf weer actie ondernemen.

KPN is mensen schuw ( laat de klant niets weten) en heeft als communicatiebedrijf de slechtste communicatie die er is. 

Er moet toch iemand kunnen zien of dit op de volgende nota gecrediteerd wordt ?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 6 maart 2025

Goedemorgen ​@Adriemusic, de collega's van onze Helpdesk kunnen dit gewoon voor je controleren. Je kunt zelf bellen met het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) maar je kunt hiervoor ook een belafspraak inplannen.

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 9 maart 2025

Goedemorgen dat zou zo moeten zijn maar dat is nu al twee keer de verkeerde informatie gegeven maar dat geeft niet .

Ik ben aan het kijken om alles om te gaan zetten naar een ander provider. ik ben het nu na een half jaar met informatie van KPN die niet klopt. eerst met internet toen met de wifi daarna met de apparatuur toch nog apparatuur aangekocht maar dit blijkt ook nog niet werken en dan de info over het terug betalen dus mijn geduld is op. ik heb zelf 28 jaar bij KPN gewerkt dus ik heb al van jongs af aan al verbonden geweest met KPN. maar het is jammer nu op zoek naar iets anders.

groet 

Adrie Rotte

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi ​@Adriemusic, als je al tot 2 x toe verkeerd bent geïnformeerd dan kan ik me ergens voorstellen dat je wellicht een deurtje verder gaat kijken. Mocht je het fijn vinden, dan kan ik ook voor je controleren of de credit van 123 euro in mindering zal worden gebracht op de volgende factuur. Zou jij in dat geval je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Verder geef je ook nog aan dat je apparatuur hebt aangeschaft en dat deze nog niet werkt; kun je dit nader toelichten? Om wat voor apparatuur gaat het dan precies? Hoor het graag! 

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 10 maart 2025

Profiel is ingevuld ,

Apparatuur is wifi versterkers, In het kort door een update is de wifi binnen slechter geworden alle acties die er zijn uitgevoerd meerdere keren contact geweest. uiteindelijk kwam er oplossing dat ik de wifi versterkers aan moest schaffen. dit toch maar gedaan ondanks het niet fout was maar de update.

bij het installeren neemt de wifi versterker de wifi over maar deze kon ik niet anders zetten dan bij de router, want de wifi van de router valt dan weg, en probleem is op zolder. dus er werd niets verbeterd.

Jan je hebt geduld maar je kan er ook niets aan doen. 

Groet Adrie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 10 maart 2025

Bedankt voor het invullen van je profiel ​@Adriemusic!
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de 123 euro is gecrediteerd en dit zou op de volgende factuur dan ook in mindering moeten worden gebracht. Hopelijk stelt dat je alvast enigszins gerust!

En als ik het goed begrijp, had je voorheen geen wifi versterkers maar nadat er een update van het modem heeft plaatsgevonden, is je wifi dus minder geworden en heb je naar aanleiding daarvan wifi versterkers aangeschaft zonder dat voor verbetering heeft gezorgd, vat ik dat zo goed samen?

• Auteur
  • Helper
  • 26 reacties
  • 11 maart 2025

Ja dat klopt. Maar na installatie zoals omschreven was wifi nog slechter. Dus daarom terug gestuurd ( zie.123,00) . En ik ga niets meer uitproberen wat mij geld kost of moet wachten op mijn geld. 

Gr

Adrie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 15 maart 2025

Bedankt voor de toelichting ​@Adriemusic! Waarom de wifi slechter is geworden nadat je deze versterkers had aangesloten, is mij in eerste instantie een raadsel want die versterkers zouden uiteraard voor het tegenovergestelde moeten zorgen. Daar gaan we helaas niet meer achter komen omdat je ze inmiddels retour hebt gestuurd. Maar alle begrip voor in jouw situatie hoor. Wacht in ieder geval de factuur even af en daar zullen deze kosten in mindering worden gebracht!

Reageer