Skip to main content
Beantwoord

Ik wil een vergoeding aanvragen maar de pagina geeft aan dat de storing nog niet is opgelost is

• March 17, 2026
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik wil een vergoeding aanvragen voor 5 dagen gemist internet voordat de installatiemonteur langs is gekomen en het heeft opgelost. Ik heb zelfs een bericht ontvangen in de KPN app dat de storing is opgelost. Maar via de juiste pagina krijg ik de melding dat de storing nog niet is opgelost (?) dus ik kan geen vergoeding aanvragen voor deze dagen. Wat nu?

Beste antwoord door JanD

Even wachten totdat de storing administratief wèl opgelost is en dan alsnog een vergoeding aanvragen ​@Tante Tee 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 17, 2026

Even wachten totdat de storing administratief wèl opgelost is en dan alsnog een vergoeding aanvragen ​@Tante Tee 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 18, 2026

Welkom op de community ​@Tante Tee, leuk dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen 😊 

Fijn dat de storing op is gelost maar wel jammer dat het niet helemaal lukt met het aanvragen van de vergoeding. Mocht het moeizaam blijven gaan, dan wil ik je aanraden om hiervoor toch even contact te leggen met onze directe klantenservice, zodat er live met je meegekeken kan worden. Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!Â