Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een elektriciteitshuisje beschilderen

• June 24, 2025
  • 9 reacties
  • 119 keer bekeken

Pablo Slenders
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedendag!

Al een tijdje ben ik op zoek naar de eigenaar van het electriciteitshuisje aan de President KennedyLaan in Uden. Inmiddels is me duidelijk geworden dat het Reggefiber is, deel van KPN.

Ik heb een ontwerp gemaakt dat goed is gekeurd door de gemeente, er is een budget, het enige dat ik nog zoek is hoe kan ik netjes dit voorstel aan KPN voorleggen?

Concept goedgekeurd door gemeente Maashorst

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Ja, zeker! Navraag staat uit, zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het je weten!

9 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 24, 2025

Ik weet dat ​@Shyrin van KPN wel eens intern dit heeft kunnen navragen en iemand toestemming heeft gegeven. 

Verder heel gaaf ontwerp!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • June 24, 2025

Ik help je graag verder, ​@Pablo Slenders! Wil jij in jouw Community profiel jouw contactgegevens noteren? Een e-mailadres en een telefoonnummer waarop jij bereikbaar bent, alsjeblieft. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Eens! Mega tof! 😍

• June 24, 2025

Binnen een week is dat weer helemaal ondergespoten door graffitispuiters. 

Pablo Slenders
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Binnen een week is dat weer helemaal ondergespoten door graffitispuiters. 

Hallo Marlon! In mijn ervaring is dat juíst niet zo, vooral omdat het niet een grote stad is hebben mensen wel respect voor de dingen die we maken. Dus op die manier maken we de wereld een beetje mooier

Pablo Slenders
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik help je graag verder, ​@Pablo Slenders! Wil jij in jouw Community profiel jouw contactgegevens noteren? Een e-mailadres en een telefoonnummer waarop jij bereikbaar bent, alsjeblieft. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Eens! Mega tof! 😍

Dankjewel! Ik heb het toegevoegd

Pablo Slenders
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Eens! Mega tof! 😍

Heb ik het zo goed gedaan?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Ja, zeker! Navraag staat uit, zodra ik een terugkoppeling heb laat ik het je weten!

Pablo Slenders
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo Shyrin, dat is geweldig! Ik ben zo benieuwd!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb inmiddels een terugkoppeling gekregen: ik heb je gemaild zodat je het één en ander in gang kunt zetten. 

Mocht het tzt zo ver komen, deel je dan ook een foto met ons in het onderstaande topic? 😊