Skip to main content
Vraag

Ik wil graag een vergoeding voor alle gedoe dat ik met mijn abonnement heb gehad

• May 2, 2026
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hallo, ik heb nu 4 jaar een kpn abonnement voor tv en internet al (22 jaar telefoon) en 4 jaar al veel gezeik gehad maar wel genoeg betaald. Ik zit er echt over na te denken om over te stappen of ik zou graag een vergoeding willen zien. 

1 reactie

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • May 2, 2026

Goedemiddag ​@KPvg 

De community is niet de juiste plek om hier over te onderhandelen, aangezien wij allemaal mede klanten zijn. Als jij graag een aantrekkelijk verlengaanbod met korting wilt kun je kijken op kpn.com/aanbod of bellen met een medewerker op 0800-0402. 

Als jij van mening bent dat je in een langdurige klachtenperiode hebt gezeten met slecht werkende diensten, en heel belangrijk, je dit ook al vroegtijdig bij KPN hebt gemeld en niet nu pas, kun je eventueel een klacht indienen door hier te klikken om met een klachtenfunctionaris van KPN in gesprek te gaan om naar de mogelijkheden te kijken. Als jij heel lang problemen hebt ervaren met de diensten van KPN, maar dit nooit hebt gemeld, heb je KPN niet de kans gegeven om het op te lossen en krijg je pas een vergoeding vanaf de dag dat je het hebt gemeld, zie ook de algemene voorwaarden. Als jij meent dat je recht heb op een “standaard” vergoeding van abonnementskosten kun je deze aanvragen op kpn.com/vergoeding.

Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt!