Skip to main content
Beantwoord

Ik zie de belhistorie van mijn mobiele nummer niet van december 2024

• November 5, 2025
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Waarom zie ik op de factuur van december 2024 geen belhistorie

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Elce , je moet de facturen tijdig downloaden (binnen 6 maanden na plaatsing).

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hallo ​@Elce , je moet de facturen tijdig downloaden (binnen 6 maanden na plaatsing).

Je vindt jouw gespecificeerde facturen in MijnKPN en de MijnKPN app. Goed om te weten: Op facturen die ouder zijn dan 6 maanden staat geen specificatie meer. Door de wetgeving rondom privacy (AVG) mogen wij deze informatie niet langer dan 6 maanden bewaren. Daarom zijn ze na verloop van die periode niet meer opvraagbaar, ook niet via het forum of onze klantenservice.