Beste,
Ik heb deze zomer contact gehad met de klantenservice en daarin is mij beloofd dat ik 6 maanden verhuiskorting zou krijgen en dat ik compensatie zou krijgen voor 6 weken geen internet. Dit laatste zou door jullie geregeld worden aangezien ik online niet de juiste gegevens hierover kon invoeren.
Aangezien ik op de laatste factuur nog steeds geen korting of compensatie zag staan ben ik weer eens gaan bellen. Na een lange wachttijd een medewerker aan de lijn gekregen, die zette me in de wacht, maar na een tijdje in de wacht te hebben gestaan, kwam ik weer terug in de allereerste wachtrij. Weer lang gewacht, weer mijn verhaal gedaan, dit keer werd ik doorverbonden naar de financiële afdeling, ook hier kwam ik in de wacht en na verloop van tijd werd ik weer uit die wachtrij gegooid en kwam ik weer terecht in de allereerste wachtrij. Kortom, meer dan een uur aan de telefoon gezeten, twee mensen gesproken, maar geen steek verder gekomen. Ik wil graag dat er iemand naar mijn vragen kijkt over verhuiskorting en compensatie voor een “storing” (jullie hadden me gewoon te vroeg af gesloten op het oude adres en dat kon niet meer gerepareerd worden) en daarover teruggebeld worden.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten