Skip to main content
Beantwoord

Ik zou een Playstation 5 krijgen als welkomst cadeau

• April 3, 2026
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Ook ik ben overgestapt vanwege het welkomstcadeau (playstation5) en heb het nog niet ontvangen. Voel me enigszins opgelicht.

Beste antwoord door WMG-N

@Abbg 

Er was veel belangstelling voor de Playstation 5 als KPN’s welkomstcadeau en daarom is er een wachtlijst. Je zult - jammer maar - helaas nog even tijdje moeten wachten totdat jij aan de beurt bent.

5 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 3, 2026

@Abbg 

Er was veel belangstelling voor de Playstation 5 als KPN’s welkomstcadeau en daarom is er een wachtlijst. Je zult - jammer maar - helaas nog even tijdje moeten wachten totdat jij aan de beurt bent.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 6, 2026

Hoi ​@Abbg , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zoals ​@WMG-N hierboven al aangeeft, is er veel belangstelling voor deze actie waardoor het kan voorkomen dat je iets langer moet wachten! Dat is natuurlijk nooit leuk, dat begrijp ik echt volledig! Maar er is natuurlijk geen sprake van oplichting, in de verste verte niet. Hopelijk ontvang je snel jouw PlayStation 5, ik hoop vanaf hier in ieder geval met je mee 🙏🏻

• Nieuwkomer
  • April 10, 2026

Het is wel netjes en het zal onnodige vragen voorkomen als kpn dan de klanten even informeert over de langere levertijd.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 10, 2026

@Jan van KPN 

Suggestie: Misschien kan de KPN bijv. op dit forum of op een andere centrale plaats of op meerdere plaatsen op de KPN website een mededeling plaatsen dat er veel belangsteling is voor de Playstation 5 en dat daarom nieuwe klanten nog even geduld moeten hebben ?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 15, 2026

@Jan van KPN 

Suggestie: Misschien kan de KPN bijv. op dit forum of op een andere centrale plaats of op meerdere plaatsen op de KPN website een mededeling plaatsen dat er veel belangsteling is voor de Playstation 5 en dat daarom nieuwe klanten nog even geduld moeten hebben ?

Goede suggestie ​@WMG-N , nemen we zeker mee!