Skip to main content
Vraag

Ineens kosten voor Spotify zonder aankondiging

• April 4, 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Vincent Ettinger
Topper

Dit is bij mij ook gebeurt maar ik heb geen verandering gemaakt in abonnement, zonder enige aankondiging gewoon een factuur voor 3 maanden ontvangen terwijl ik als sinds 2012 gratis spotify heb met een abonnement waar alles bij zit. Schandalig dat ze zonder overleg gewoon abonnementen veranderen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk een nare situatie Vincent. Er ging dus geen abonnementswijziging aan vooraf? Dus naar een nieuwe variant waar Spotify geen standaard onderdeel meer vormt? Ik zou anders even contact zoeken met de klantenservice. Dan kan jouw abonnement op een rij worden gezet en eventuele wijzigingen in kaart worden gebracht .Dat kan dan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Vincent Ettinger
Topper

Dat is natuurlijk een nare situatie Vincent. Er ging dus geen abonnementswijziging aan vooraf? Dus naar een nieuwe variant waar Spotify geen standaard onderdeel meer vormt? Ik zou anders even contact zoeken met de klantenservice. Dan kan jouw abonnement op een rij worden gezet en eventuele wijzigingen in kaart worden gebracht .Dat kan dan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Ik heb hetzelfde abonnement als sinds 2016, ik verander er nooit iets aan en doe alleen het verlengen ervan. Maar het is best raar dat als je een wijziging zou maken in je abonnement dat dan zonder enige waarschuwing spotify stop wordt gezet, jullie zouden gewoon opnieuw met hun een deal moeten maken als het geval is dat jullie geen samenwerking hebben. Ik heb de laatste tijd zoveel problemen met telefoon, internet en televisie en dan nu ook nog rare veranderingen in abonnementen zonder enige waarschuwing. Ik heb geen zin om weer een uur aan de telefoon te zitten met een klantenservice waar ik dan uiteindelijk te horen krijg dat zij niks kunnen doen eraan. Het is voor mij sneller om met alles over te stappen naar een andere maatschappij.