Skip to main content

Ik ben 4 weken met de klant afdeling bezig om een emigratie door te geven ,is jammer dat kpn de k voor koninklijke gebruikt want er is niets koninklijk aan dit bedrijf. 

De juiste benaming is krampachtig Nederlands bedrijf. 

Ze houden krampachtig vast aan de instructies die ze van bovenaf krijgen om de klant zolang mogelijk aan het abonnement te houden.

Verkeerde invoeringen, dozen verzenden die nooit aankomen ,telefoon neergooien, telefoon expres laten over gaan ,klanten uitlachen. 

Maar houd kpn wel eens rekenschap ermee dat klanten ook gesprekken opnemen, gegevens verzamelen en dat de klant ook genoeg krijgt van kpn en hun medewerkers. 

Ik vraag mijzelf af hoe kpn spullen terug krijgen als klanten toch emigreren naar het buitenland en de bruikleen apparatuur verplicht mee moeten nemen omdat kpn verzaakt om een doos te sturen naar de klant om dit terug bij kpn te krijgen. 

Na 4 weken bedelen om een retour doos kan ook bij deze klant de emmer overlopen. 

Hoi ​@M. de Ruiter! Dan zit je al in een hectische periode wat betreft verhuizing naar het buitenland en dan wil het opzeggen van je KPN abonnement ook nog niet vlotten. Je mag dan op zijn minst hulp van onze kant verwachten om dit zo makkelijk mogelijk te maken. Mijn excuses dat het tot nu toe zo moeilijk wordt gemaakt. 

Ik weet nog niet precies wat er misgaat, maar wat ik wel weet is dat voor een tussentijdse opzegging van je contract bij emigratie nodig is om daarvan bewijsstukken aan te leveren. Op deze pagina op onze website kun je lezen wat we precies nodig en je kunt daarna gelijk het online formulier invullen en de documenten uploaden. 

Wat betreft het retour sturen van de apparatuur hoef je niet perse te wachten op een retourdoos. Je mag dit te allen tijde sturen in een eigen doos naar het volgende adres: 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Hopelijk kun je iets met deze informatie. Mocht je toch nog meer informatie of hulp nodig hebben, laat het dan vooral weten. Voor de rest wens ik je veel succes met de verhuizing en een mooie tijd toegewenst op je nieuwe plek :) 

Reageer