Skip to main content
Beantwoord

Inruil iPhone 16 Pro, €150 bonus niet uitbetaald

• September 29, 2026
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Hoi KPN,

Op 14 sept

heb ik een iPhone 18 besteld met de actie €150 extra inruilbonus voor mijn 16 Pro.[datum]

- Trade-nummer Recommerce: K6AA78D62A5FFD

- Toestel ontvangen op: 22 sept

- €550 is al netjes uitbetaald

- €150 bonus blijft uit[datum] vandaag 29 sept

Ik heb donderdag gemaild naar Recommerce en mijn KPN factuur geüpload, maar krijg geen reactie. Livechat is offline  ook heb ik geen mail gehad met waar ik het kan uploaden 

Kunnen jullie helpen om dit vrij te geven? Factuur kan ik hier nogmaals delen.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Cornefr1995 hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat je geen reactie krijgt van Recommerce 🙁
Zij zijn wel de juiste partij om vragen te stellen over het inruilen, aangezien zij je toestel in ontvangst nemen, beoordelen en vervolgens de bedragen aan je uitkeren. Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt, afhankelijk van hoe druk ze het hebben. Ik hoop dan ook van harte dat je nu toch snel een reactie gaat ontvangen!
Even dubbelcheck: je hebt wel andere mails van ze ontvangen? Of helemaal niets? Ik wil je aanraden om voor de zekerheid ook je map met ongewenste mail en je spam map te controleren, misschien dat daar wat in te vinden is 🤔

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2026

Welkom op de community ​@Cornefr1995 hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat jammer dat je geen reactie krijgt van Recommerce 🙁
Zij zijn wel de juiste partij om vragen te stellen over het inruilen, aangezien zij je toestel in ontvangst nemen, beoordelen en vervolgens de bedragen aan je uitkeren. Het kan soms even duren voordat je een reactie krijgt, afhankelijk van hoe druk ze het hebben. Ik hoop dan ook van harte dat je nu toch snel een reactie gaat ontvangen!
Even dubbelcheck: je hebt wel andere mails van ze ontvangen? Of helemaal niets? Ik wil je aanraden om voor de zekerheid ook je map met ongewenste mail en je spam map te controleren, misschien dat daar wat in te vinden is 🤔