Skip to main content
Beantwoord

Internet en TV besteld, maar kan de status niet volgen. Zit buiten EU, dus bellen is lastig

• 4 februari 2025
  • 7 reacties
  • 21 keer bekeken

Hallo!

Ik heb een vraag over een bestelling die ik gedaan heb van internet en TV. Ik kan de status niet meer terugzien. In het overzicht is deze nergens terug te vinden. Dus maak ik me daar zorgen om.

Ik bevind me voorlopig nog buiten de EU, dus bellen kan niet. Elke keer als ik met de chat een medewerker probeer te spreken krijg ik alleen een mogelijkheid terugbelverzoek of zelf bellen. Maar dat gaat dus buiten de EU niet. Hoe kan ik nu de klantenservice bereiken? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Vrolijke duiker ,

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200. Uiteraard alleen tijdens de openingstijden. (Nederlandse tijd 8.00 - 18.00, op zaterdag tot 17.00, zondag gesloten.)   

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Facebook en X zijn alternatieven. 

Bekijk origineel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Vrolijke duiker ,

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200. Uiteraard alleen tijdens de openingstijden. (Nederlandse tijd 8.00 - 18.00, op zaterdag tot 17.00, zondag gesloten.)   

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Je kan ook online een terugbelafspraak maken, dan belt een medewerker terug op een moment dat het jou gelegen komt. Pas op: terugbellen kan alleen naar jouw Nederlandse (mobiel) nummer.

Facebook en X zijn alternatieven. 

Bedankt voor je reactie.

Dat begrijp ik, maar dat bellen gaat voor mij een hele dure grap worden. Ik wil specifieke informatie over een bestelling die ik heb gedaan, ik kan dat moeilijk op twitter/facebook gooien. Of zie ik dat verkeerd? 

Ik wil graag dat het bestelde abonnement goed is zodra ik terug ben in Nederland. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 4 februari 2025
Vrolijke duiker schreef:

Bedankt voor je reactie.

ik kan dat moeilijk op twitter/facebook gooien. Of zie ik dat verkeerd? 

Je kunt via Facebook en X privé contact hebben met een medewerker van KPN Webcare. Probeer dat maar eens morgen vanaf 8.00.

Oke dank :). Ga ik facebook proberen!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Vrolijke duiker, je kunt via Facebook makkelijk via een privébericht  meer informatie inwinnen. Via die weg zijn jouw gegevens ook niet openbaar te zien, waardoor dat ook privé blijft. Ik ga er vanuit dat dat gelukt is.

Bedankt, is gelukt!

Jasper van KPN
Moderator

Super, dat is goed om te lezen. Dan kan je nu weer focussen op het land waar je bent, veel plezier daar nog! 😃

Reageer