Skip to main content
Beantwoord

Internet en tv storing. Waarom maar een maximale vergoeding voor 3 dagen?

• May 19, 2023
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Waarom kun je maar maximaal 3 dagen vergoeding krijgen bij een internet en tv storing van 5 dagen?
Beetje raar. 

Beste antwoord door Bart van KPN

Bedankt. Ik heb gekeken ik zie dat je al voor 3 dagen vergoeding hebt aangevraagd. Heb nu ook de overige 2 dagen vergoed. Zie je in mindering op de volgende factuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 23, 2023

Hoi @Hellaatje, welkom hier. 

Je hebt dus 5 dagen storing gehad. Dat is niet fijn. Van wanneer tot wanneer was dat? 

Heb je hierover ook al gebeld met 0800-0402? 

3 dagen is inderdaad het maximum. Vaak is binnen die tijd een storing opgelost. Helaas heeft het bij jou langer geduurd. :(

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 23, 2023

Zeker heb ik contact gehad, maar werd doorverwezen naar de website,Daar heb ik het enkele keren geprobeerd, maar kwam steeds niet verder. Op een gegeven moment denk je “laat maar zitten “, maar nee, ik heb er ook voor betaald. De 1e monteur was blijkbaar niet kundig genoeg, in het weekend ging niet lukken en de afspraak van maandag werd afgezegd omdat de monteur ziek was. Dus uiteindelijk op dinsdag alles goed verholpen. Dan is het wrang dat je maar 3 dagen vergoedt krijgt.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 24, 2023

Ik kijk graag eens mee. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee naar wat ik kan betekenen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2023

Gedaan!

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 26, 2023

Ik heb even gekeken. Ik heb zo niet helemaal duidelijk op welke dagen je precies storing hebt gehad. Kun je de data nog doorgeven?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 27, 2023

De storing heb ik ontdekt op 19 april en op 20 april is er een monteur geweest. 

Later die dag bleek alleen NPO1, 2 en 3 te doen en verder niets. Ook geen internet. Weer gebeld op 21 april en toen kon er pas op 25 april weer een monteur komen. Die is een tijd bezig geweest en toen is het definitief opgelost. Al deze dagen geen tv en internet gehad. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2023

Bedankt. Ik heb gekeken ik zie dat je al voor 3 dagen vergoeding hebt aangevraagd. Heb nu ook de overige 2 dagen vergoed. Zie je in mindering op de volgende factuur.