Skip to main content

Ik heb vorige week het internet van KPN aangesloten en had eigenlijk nu wel al een track en trace verwacht omtrent het welkomscadeau n.l de IPad .

Komt dit nog goed ?

Hallo ​@Olem67 , vaak krijg je die pas na 14 dagen als de wettelijke bedenktermijn is verstreken.

Is niet meer na 14 dagen maar na aansluiting krijg je normaliter een dag later een track en trace.

Hallo ​@Olem67 ,

Is niet meer na 14 dagen maar na aansluiting krijg je normaliter een dag later een track en trace.

Het is zelfs na ongeveer zeventien dagen. (Meer precies: veertien dagen+ maximaal drie werkdagen) 

Hieronder staat de instructie zoals KPN die heeft opgesteld: 

bron: 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn pakket is zoekgeraakt bij PostNL. Wat nu?

Ook hiervoor kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Ik heb het abonnement al in januari 2025 aangevraagd en is op 4 april ingegaan .

Had nu dus wel een track en trace moeten hebben. Ben bang dat ze ons zijn vergeten m.b.t. de IPad.

Jij haalt deze informatie erbij (mogelijk uit een oud topic), maar dat is niet meer de huidige werkwijze. 

Als jouw abonnement op 4 april 2025 is ingegaan, dan ontvang je rond 23 april 2025 de Track & Trace van de partner Sidekix. 

Zie verder mijn eerdere reactie met daarbij de link naar de kennisbank waar de huidige werkwijze staat beschreven.

Hoi ​@Olem67, welkom op onze community! Zoals ​@Noordzee noemt is het inderdaad twee weken waarna je je welkomstcadeau kunt verwachten. Waar heb jij de informatie vandaan dat het een werkdag na de start van je abonnement zou zijn? Dan pas ik dat aan.

Ik had dit antwoord gevonden op deze community maar zag dat dit van een jaar geleden was dus nu niet meer van toepassing klaarblijkelijk.

Ook dacht ik dat de bedenktijd inging op het moment dat je het abonnement aanvroeg dus in ons geval januari.

Maar het gaat dus in zodra het abonnement is gestart .

Dan wachten we vrolijk nog even af ,ben in ieder geval gerustgesteld dat het goed komt.

Wettelijke bedenktijd is nu voorbij maar ik heb nog geen track en trace mogen ontvangen .Moet ik me nu zorgen maken ?

Als het goed is zou je m deze week moeten ontvangen ​@Olem67, laat je ons weten als je m binnen hebt?

We hebben nog steeds geen track & trace ontvangen ben bang dat dit ook niet meer gaat gebeuren .Nu 18 dagen geleden al aangesloten .

@Olem67 heb je de iPad inmiddels binnen?

Nee,zit nog steeds te wachten.Er was waarschijnlijk iets fout gegaan.

Nog steeds geen iPad binnen.

Dat duurt wel erg lang zo, heb je mijn telefonische collega's hierover al gesproken?

Ik krijg steeds te horen “ waarschijnlijk deze week” maar helaas nog geen iPad ontvangen.
Dus het bekende aan het lijntje 😢

Denk ook niet dat de iPad nog wordt geleverd .

Ik krijg steeds te horen “ waarschijnlijk deze week” maar helaas nog geen iPad ontvangen.
Dus het bekende aan het lijntje 😢

Denk ook niet dat de iPad nog wordt geleverd .

Hopelijk kan ​@Thomas van KPN nog misschien iets betekenen 

@Vinny123 

Klaarblijkelijk toch geen verschil tussen nieuwe en vaste klanten want ik heb dus ook geen iPad 🤔 

Ik kan hier helaas niets in betekenen.

iPad is vandaag geleverd .😃 Gelukkig toch nog goed gekomen.👍🏻

Ah top! Fijn! Bedankt voor je terugkoppeling ​@Olem67, sorry dat het zo lang heeft moeten duren!

Reageer