Skip to main content
Beantwoord

Irritante herinneringsmails voor apparatuur retour

• January 15, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Ik krijg steeds herinneringsmails voor terugsturen apparatuur. Super irritant. En de irritatie wordt groter omdat contact leggen moeilijk is. De apparatuur is mee teruggenomen door monteur. Kennelijk is dat niet goed verwerkt in het systeem. Kan dat alsnog verwerkt worden?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@WaltHermsenGR, welkom bij onze community. 

Ontzettend naar dat je nog herinneringen krijgt over de apparatuur. Ik verwacht dat dit elkaar heeft gekruist. Om er zeker van te zijn kun je het beste contact met ons opnemen. 

Om het makkelijk te maken kun je een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt en gaan we dit oplossen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@WaltHermsenGR, welkom bij onze community. 

Ontzettend naar dat je nog herinneringen krijgt over de apparatuur. Ik verwacht dat dit elkaar heeft gekruist. Om er zeker van te zijn kun je het beste contact met ons opnemen. 

Om het makkelijk te maken kun je een terugbelafspraak (rechts onderin) maken met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt en gaan we dit oplossen.Â