Skip to main content
Beantwoord

Is er iets mogelijk qua prijs van het ESPN zenderpakket voor een potentieel nieuwe klant?

• July 21, 2025
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik ga binnenkort op mijn eigen wonen met niet zo veel budget. Bij mijn ouders hebben we alrijd al kpn gehad. Nu zit in te twijfelen tussen Ziggo en KPN. Bij Ziggo ben ik goedkoper uit met internet/tv en ESPN. Helaas ik ben ik bij KPN iets duurder uit. Alleen vind ik KPN zelf een fijner. Is toevallig iets met espn qua prijs te doen?

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@JordyNB, als je als voetbalfan graag naar ESPN kijkt, snap ik helemaal dat je dit graag wilt blijven kunnen. 

Mijn eerste gedachte is dat je dit blijft doen via het abonnement thuis. Je kan dan via je telefoon casten bijvoorbeeld. 

Of als je internet+mobiel combineert, ben je Level 1 combivoordeel. Je kan dan gratis ESPN pakket kiezen. Reken dit alleen wel even goed uit. Soms kan het voordeliger zijn om je mobiel via Simyo of  Youfone te laten lopen.

Het beste kan je via de website kijken wat voor aanbieding ze jou kunnen aanbieden. Ik zou zeggen, vergelijk dat even goed en maak dan de keuze die voor jou het beste is. Vodafone is qua mobiel ook zeker een optie vergeleken KPN in bepaalde situaties, maar ook Odido stunt zeker wel met prijzen. Veel keuze dus! 

7 reacties

• July 21, 2025

Je hebt niet zoveel budget en dan heb je het over een extra tv pakket. Dat vind ik dan weer niet zo slim.

Maar goed. Hier op het forum word niets met prijzen gedaan. Je kunt bellen: 0800-0402. Maar ik geef je niet zo veel kans dat je daar iets mee bereikt.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Hoi ​@JordyNB, als je als voetbalfan graag naar ESPN kijkt, snap ik helemaal dat je dit graag wilt blijven kunnen. 

Mijn eerste gedachte is dat je dit blijft doen via het abonnement thuis. Je kan dan via je telefoon casten bijvoorbeeld. 

Of als je internet+mobiel combineert, ben je Level 1 combivoordeel. Je kan dan gratis ESPN pakket kiezen. Reken dit alleen wel even goed uit. Soms kan het voordeliger zijn om je mobiel via Simyo of  Youfone te laten lopen.

Het beste kan je via de website kijken wat voor aanbieding ze jou kunnen aanbieden. Ik zou zeggen, vergelijk dat even goed en maak dan de keuze die voor jou het beste is. Vodafone is qua mobiel ook zeker een optie vergeleken KPN in bepaalde situaties, maar ook Odido stunt zeker wel met prijzen. Veel keuze dus! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2025

Hoi ​@ikheetjeff 

Dankje voor je reactie. Dankjewel dat je me snapt. Ik heb momenteel hollandsnieuwe voor mobiel. Daar ben ik uiteindelijk nog veel goedkoper uit dan ik bij kpn een combi met mobiel en espn neem. 

Ik ga goed uitzoeken wat ik het beste kan doen.

Bedankt

• July 21, 2025

@JordyNB vergelijk je wel goed en eerlijk? Want TV Start met Wifi Start is wel iets goedkoper dan internet 100Mb en TV bij KPN, echter ESPN Compleet is bij KPN  € 14,99 bij Ziggo kost dit € 17.95. 

Je kan die kosten voor ESPN Compleet maximaal 12 maanden wegstrepen als je voor Ziggo zou kiezen en ESPN Compleet als welkomst bonus kiest. Daarna ben je afhankelijk van je keuze minimaal € 71,45 kwijt bij Ziggo tegen € 69,99 bij KPN. Hierbij reken ik dus niet met eventuele nieuwe klanten korting en bij beiden de laagste bandbreedte.

Ik ben dus heel benieuwd hoe en wat je vergelijkt waardoor KPN voor jouw iets duurder uitpakt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 21, 2025

Hallo ​@JordyNB ,

Je kunt bij KPN slagen voor 55,00 wat betreft Internet en TV.

En voor een mobiel abonnement met 8 GB betaal je 18,50 minus 2,50 is 16,00.

Je krijgt dan gratis ESPN, gratis het pluspakket, 16 GB in plaats van 8 GB en de genoemde 2,50 korting.

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

Totaal dus 55,00 + 16,00 = 71,00.

Ben je elders echt veel goedkoper uit? 

. Alleen vind ik KPN zelf een fijner. Is toevallig iets met espn qua prijs te doen?

Dan zou ik het wel weten. En wat betreft de prijs: In het weekend zijn er vaak acties met prijspakkers waaronder een tijdelijke korting.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 21, 2025

Bij Ziggo ben ik goedkoper uit met internet/tv en ESPN. 

Meen je dat? Bij Ziggo is ESPN € 17,95. Dat moet je bij hen sowieso dokken.

Bij kpn is ESPN € 14,99. En als je ook een mobiel abonnement bij kpn hebt. Dan heb je Combivoordeel Level 1 met o.a. gratis ESPN.

Zie verder de uitleg hierboven bij Noordzee 🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2025

Of als je internet+mobiel combineert, ben je Level 1 combivoordeel. Je kan dan gratis ESPN pakket kiezen

Daarvoor is wel ook TV abonnement nodig ​@ikheetjeff .

Dus internet + tv en een mobiel abonnement = gratis ESPN.

! Verreken de kosten van ESPN, €14,99, doe je niet betaald met die van mobiel abonnement bij kpn. Dan is 't wel voordeliger dan Hollands nieuwe en betalen voor espn hoor.