Skip to main content
Beantwoord

Is mijn hardware retourzending wel goed gegaan?

• November 19, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb mijn oude tv ontvanger 4 dagen geleden teruggestuurd met de verzendcode die in de kpn app te zien was.  Vandaag ontving ik per post een retourdoos met verzendlabel (met dezelfde 3S**** code). Hoe kan ik erachter komen dat de retournering goed door KPN is ontvangen? 

Roel

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rmikx. Welkom op de KPN Community! Ik verwacht hier eerlijk gezegd geen problemen mee. De barcode die je hebt laten zien, wordt als het goed is ook geplakt op de doos bij het retoursturen. Daarmee kan het administratief goed afgehandeld worden in het magazijn. 

En bewaar anders, zoals JanD al aangeeft, het retourbewijsje goed. Dan kun je later altijd aantonen dat je het retour gezonden hebt. 

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 19, 2025

Beste ​@Rmikx vooral het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.

Via de postnl.nl-app of de postnl.nl website kun je de zending volgen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hoi ​@Rmikx. Welkom op de KPN Community! Ik verwacht hier eerlijk gezegd geen problemen mee. De barcode die je hebt laten zien, wordt als het goed is ook geplakt op de doos bij het retoursturen. Daarmee kan het administratief goed afgehandeld worden in het magazijn. 

En bewaar anders, zoals JanD al aangeeft, het retourbewijsje goed. Dan kun je later altijd aantonen dat je het retour gezonden hebt.