Skip to main content
Beantwoord

Kan geen TV+ Soundbox aanvragen wegens lopend contract

• May 11, 2025
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Vorige week contact gehad met een medewerker om te vragen waarom ik geen tv-soundbox aan kan vragen, dit kan niet omdat mijn abonnement nog loopt tot maart-2026. Ik vind dit echt belachelijk als vaste klant met een stevig abonnement. Vaste klanten kunnen de boom in want dit is voor nieuwe abonnees, schaam je KPN!!!

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Ries3 Contract is contract, daar behoren beide partijen zich aan te houden.

Jij hebt met je werkgever ook een contract en  stel dat je baas zegt: vanaf volgende maand krijg je 10% minder loon, dan zeg je toch ook, dat kan niet, contract is contract.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 11, 2025

Beste ​@Ries3 Contract is contract, daar behoren beide partijen zich aan te houden.

Jij hebt met je werkgever ook een contract en  stel dat je baas zegt: vanaf volgende maand krijg je 10% minder loon, dan zeg je toch ook, dat kan niet, contract is contract.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 11, 2025

Of je wat mist met die Soundbox….

Ten eerste is het tv abonnement daarmee duurder. TV+ = € 18,50 met één Soundbox. Ongeacht hoeveelheid extra ontvangers. Nu heb je iTV, dat is nog € 10 met de eerste ontvanger.

TV+ inclusief standaard ontvanger = € 12,50.

Verder: hoe doe je nu het geluid? Een aanwezige geluidsinstallatie (versterker) of soundbar is niet meer bruikbaar. Ook gaat er geen geluid naar de tv, dus een optische of analoge aansluiting dáárop werkt ook niet meer. 

De box zelf heeft geen audio aansluiting.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 11, 2025

De soundbox voldoet prima voor een slaapkamer. Als je verstandig bent ga je eerst naar een KPN winkel om te luisteren. En inderdaad contract=contract toch?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 13, 2025

Goedemorgen ​@Ries3, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community.

Dat je graag gebruik wenst te maken van de Soundbox maar dat dit (nog) niet kan, is natuurlijk zuur, dat begrijp ik heel goed. Toch zit je in dit geval echt vast aan de voorwaarden van je huidige contract. Deze specifieke actie is bedoeld voor nieuwe klanten of voor mensen die hun contract verlengen. Omdat jouw abonnement nog doorloopt tot maart 2026, is verlengen op dit moment simpelweg nog niet mogelijk :(