Skip to main content
Beantwoord

Kan geen wijzigingen doen door openstaande bestelling

• May 2, 2025
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

Tweede KPN TV Box besteld. Die zou actief worden op 30-04-2025. Maar de tweede Box was toen nog niet verzonden, die had ik op 1 mei binnen. En geïnstalleerd. Doet wat het moet doen.

Toch wordt de order niet vrij gegeven blijkbaar in het systeem, heb ook geen sms ontvangen, dat de order is afgehandeld(logisch want de bestelling staat nog open)

Melding blijft staan in MIJN KPN: Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.

Heb al contact gehad met KPN, maar wilde het hier ook kwijt, aangezien ik zag dat sommige moderators ook actie ondernamen op bovengenoemde melding. 

Medewerker die ik heb gesproken heeft overigens ook een ticket aangemaakt naar een andere afdeling. Hoop wel dat is opgelost uiterlijk 7 mei, want dan wil ik een aantal wijzigingen doen via MIJN KPN)

Beste antwoord door Anonymous

De bestelorder kon ik eindelijk weer opvragen vanmorgen en daarin stond nu de aansluit datum van vandaag. Blijkbaar is er een aanpassing gedaan. Het was eerst 30-04-2025. De opmerking over niet volledig afgehandelde bestelling is in ieder geval weg uit mijn KPN. Dus kan wijzigingen weer doorvoeren. Mooi.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@RobvdPoel 

Welkom op de community van KPN.

Als eerste vraag aan jouw, wat is momenteel de actuele status als je inlogt op Mijn KPN?
Staat daar nog steeds de melding, dat er een lopende bestelling gaande is?

Zo nee, dan is het inmiddels vanzelf opgelost door het systeem.

Zo ja, dan kun je het beste nog even afwachten op een reactie op de ticket dat daarvoor is aangemaakt, de doorlooptijd van de Back Office afdeling is 3 tot 5 werkdagen.
Zijn de 5 werkdagen om, en staat de melding nog steeds binnen jouw Mijn KPN, bel dan nogmaals de klantenservice (0800-0402) om te vragen naar de status.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

Het heeft weinig zin, als een moderator er nog een ticket achteraan stuurt, aangezien die weer achteraan in de rij komt te staan.

• May 4, 2025

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem ja de melding staat er nog steeds. De laatste wijziging (extra KPN TV box) is blijkbaar nog niet verwerkt in het systeem, hikt ergens op waarschijnlijk.  Denk dat ik melding krijg als de order wel is afgehandeld(via sms). Wil eigenlijk wat wijzigen vanaf 7 mei, maar goed, wat niet gaat gaat niet. Ik zal contact opnemen mocht het eind volgende week nog niet zijn afgehandeld.

• Antwoord
  • May 6, 2025

De bestelorder kon ik eindelijk weer opvragen vanmorgen en daarin stond nu de aansluit datum van vandaag. Blijkbaar is er een aanpassing gedaan. Het was eerst 30-04-2025. De opmerking over niet volledig afgehandelde bestelling is in ieder geval weg uit mijn KPN. Dus kan wijzigingen weer doorvoeren. Mooi.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Dat is goed nieuws! 👍🏻
Dan heeft een medewerker van KPN op de achtergrond wat uitgevoerd, waardoor je nu weer een eventuele wijziging binnen je abonnement kunt doen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@RobvdPoel, jammer dat er iets vastgelopen leek te zijn met je bestelling, waardoor je toch wel een beetje in de stress hebt gezeten met het oog op de bestelling die je morgen wil gaan plaatsen! Gelukkig is de fout op tijd vonden en gefixt 😊