Skip to main content
Vraag

Kan ik alleen telefonisch worden geholpen? Terugbelafafspraak werkt slecht

  • June 24, 2026
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 24, 2026

Grote bedrijven gebruiken geen mail meer omdat het niet efficiënt is. Immers er komen duizenden mails per dag binnen en daarbij zijn ook veel onzinnige mails bij. Je kunt via deze site een terugbelafspraak maken. Dan wordt je gebeld op het moment dat jou het beste uitkomt. Je kunt ook via Facebook of X de vraag stellen of hier op het forum. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2026

De belafspraak heb ik al 3x voor ingeschreven. Ze laten hem 1x over gaan en hangen op. Dat werkt dus gewoon niet goed. Persoonlijke vragen stellen op dit platform lijkt mij ook geen optie. Bedankt voor je antwoord maar helaas niet wat ik zoek.


AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 24, 2026

Je kan prima persoonlijke vragen stellen op dit forum. Echter moet je de persoonlijke gegevens hier NIET in dit topic delen. Wel kan je die gegevens delen in jouw profiel, in de speciaal privé gemarkeerde velden voor KPN Medewerkers. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 25, 2026

Hallo ​@Demi99 ,

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met KPN klantenservice.
 

Behalve de terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) zijn er alternatieven: 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

 

Â