Skip to main content
Antwoord

Kan ik als bestaande klant gebruik maken van Dyson stofzuiger als welkomstcadeau?

• November 13, 2025
  • 4 reacties
  • 298 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie nu leuk een deal voor nieuwe klanten die krijgen een dyson stofzuiger als welkomst cadeau. Ik wil die ook en wil gerust 2 jaar mijn contract weer vast zetten (is sinds januari of februari afgelopen) maar ik zie alleen verlengdeals. Hoe doe ik dat? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Voor bestaande klanten gelden deze aanbiedingen helaas niet ​@Deneuziejj maar hebben we wel leuke acties, evenementen en activiteiten voor. Meer informatie daarover kun je hier vinden: KPN Voor Jou | KPN Community

Als je niet tevreden bent over de inhoud van je abonnement kun je t beste even met ons bellen. Klik hier voor een belafspraak

4 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 13, 2025

Cadeautjes zijn helaas alleen voor nieuwe klanten, bij verlengen krijg je hooguit een paar maanden korting. Het is niet anders.

• November 13, 2025

Lees de actievoorwaarden:

Ze hebben het zelfs onderstreept. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Voor bestaande klanten gelden deze aanbiedingen helaas niet ​@Deneuziejj maar hebben we wel leuke acties, evenementen en activiteiten voor. Meer informatie daarover kun je hier vinden: KPN Voor Jou | KPN Community

Als je niet tevreden bent over de inhoud van je abonnement kun je t beste even met ons bellen. Klik hier voor een belafspraak

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 29, 2025

Is toch belachelijk dat vaste klanten dit niet krijgen eigenlijk moet  je om het jaar overstappen na andere provider dan heb je  cadeaus ik ben al jaren lid nooit overgestapt denk dat het nu toch van komt