Skip to main content
Vraag

Kan ik als jarenlange trouwe klant ook een PS5 krijgen?

• October 7, 2026
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Hier is een concept voor de brief die je naar KPN kunt sturen. Je kunt deze tekst kopiëren en eventueel nog aanvullen met je eigen gegevens.

​Betreft: Doe eens gek en verras een trouwe klant!

​Beste KPN,

​Ik schrijf jullie deze brief naar aanleiding van een actie die ik onlangs voorbij zag komen. Op de bijgevoegde afbeelding (10159.jpg) zag ik namelijk dat nieuwe klanten bij het samenstellen van een Internet en TV pakket een PlayStation 5 Digital (825 GB) of een Nintendo Switch 2 als welkomstcadeau krijgen.

​Nu ben ik al héél lang met volle tevredenheid klant bij KPN en ik ben nog nooit overgestapt naar een andere provider. Hoewel ik begrijp dat dit soort cadeaus vaak bedoeld zijn om nieuwe klanten te werven, zou ik dit cadeau eigenlijk ook wel heel erg graag willen hebben.

​Het zou namelijk een prachtig cadeau zijn voor mijn aankomende verjaardag op 15 november. Dan kan ik daar straks mooi GTA 6 op spelen! Om heel eerlijk te zijn: van mijn vrouw krijg ik hem namelijk niet.

​Daarom dacht ik, ik trek de stoute schoenen aan en stuur jullie gewoon een berichtje. Ik zeg: doe eens gek en verras een hele trouwe klant!

​Ik hoor graag van jullie en blijf uiteraard met plezier klant.

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 7, 2026

​Betreft: Doe eens gek en verras een trouwe klant!

​Beste KPN,

​Ik schrijf jullie deze brief naar aanleiding van een actie die ik onlangs voorbij zag komen. Op de bijgevoegde afbeelding (10159.jpg) zag ik namelijk dat nieuwe klanten bij het samenstellen van een Internet en TV pakket een PlayStation 5 Digital (825 GB) of een Nintendo Switch 2 als welkomstcadeau krijgen.

​Nu ben ik al héél lang met volle tevredenheid klant bij KPN en ik ben nog nooit overgestapt naar een andere provider. Hoewel ik begrijp dat dit soort cadeaus vaak bedoeld zijn om nieuwe klanten te werven, zou ik dit cadeau eigenlijk ook wel heel erg graag willen hebben.

​Het zou namelijk een prachtig cadeau zijn voor mijn aankomende verjaardag op 15 november. Dan kan ik daar straks mooi GTA 6 op spelen! Om heel eerlijk te zijn: van mijn vrouw krijg ik hem namelijk niet.

​Daarom dacht ik, ik trek de stoute schoenen aan en stuur jullie gewoon een berichtje. Ik zeg: doe eens gek en verras een hele trouwe klant!

​Ik hoor graag van jullie en blijf uiteraard met plezier klant.

Admin: Dubbele topics samengevoegd

JanD
Wijsgeer
  • October 7, 2026

Leuk idee, maar gaat helaas niet werken ​@Shaggie .

De meeste klanten hebben in het verleden, toen ze klant werden al eens een korting of een cadeau gehad, dat kan KPN natuurlijk niet blijven doen.

Abonneer je op de nieuwsbrief en kijk regelmatig in de MijnKPN app en dan zie je dat KPN ook voor bestaande klanten regelmatig iets in de aanbieding heeft.

JanD
Wijsgeer
  • October 7, 2026

Beste ​@Shaggie je hebt al een soortgelijk topic geopend.

Het is niet zinvol en tegen de huisregels om meerdere topics over 1 onderwerp te maken.

Is verwarrend en er wordt niet sneller op gereageerd.

Zie ook mijn reactie in je andere topic.

Admin: Meeverplaatst

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • October 7, 2026

Het staat je vrij ​@Shaggie de brief te sturen maar dat je de PS5 gaat ontvangen lijkt me nihil. Deze aanbieding is uitsluitend voor nieuwe klanten. En ex-klanten die na zes maanden weer terugkeren. 

Maar wellicht is er via een omweg toch een mogelijkheid, een PS5 (of een ander welkomstcadeau) te ontvangen.

Als je contractvrij bent, zou je kunnen overwegen je huidige abonnement op te zeggen en een abonnement af te sluiten op naam van je vrouw (en de abonnementskosten van haar betaalrekening laten afschrijven). Je vrouw wordt gezien als nieuwe klant en kan dan voor het dan geldende welkomstcadeau kiezen of korting. En, het nieuwe abonnement is, zeker als je al langere tijd abonnee bent, vaak nog een stuk goedkoper. Daarnaast heeft kpn ook voor  je vrouw als nieuwe klant ook de de combivoordelen zoals een gratis streamingsdienst zoals Netflix of Videoland. Daarnaast is er ook elke vrijdag een actie via Voor Jou Vrijdag. Daarnaast zijn ook nog meer acties via het Voor Jou Programma

In het geval je ook TV afneemt: bij het nieuwe abonnement is alleen TV+ mogelijk. En omdat het klantnummer wijzigt, zijn opname’s niet meer te bekijken. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 7, 2026

De actie met een Playstation is echt voor geheel nieuwe klanten. Voor klanten zoals jij heeft KPN de combivoordelen zoals een gratis streamingsdienst zoals Netflix of Videoland. Daarnaast is er ook elke vrijdag een actie via Voor Jou Vrijdag. Daarnaast zijn ook nog meer acties via het Voor Jou Programma