Skip to main content
Beantwoord

Kan ik als vaste klant een aanbieding ontvangen net als nieuwe klanten?

• March 14, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik ben al jaren lid van KPN. Kan ik een actie ontvangen waardoor het aantrekkelijk blijft om niet over te stappen naar een andere provider? Nieuwe klant ontvangt een ps5, waarom ik niet? 

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Sjpviersel, welkom bij de community! 🙂 Ik snap je gevoel zeker. Als je al jaren klant bent, voelt het soms oneerlijk wanneer nieuwe klanten een welkomstcadeau zoals bijvoorbeeld een PS5 krijgen. Zulke acties zijn meestal onderdeel van een welkomstactie voor nieuwe klanten, en elke klant heeft bij het afsluiten van een abonnement ooit een vorm van zo’n actie gehad. Dat betekent natuurlijk niet dat er helemaal niets mogelijk is voor bestaande klanten. KPN werkt bijvoorbeeld ook met Combivoordeel. Wanneer je meerdere producten van KPN combineert (zoals internet en mobiel), kun je extra voordelen krijgen zoals korting of extra data.

Daarnaast is de tip van ​@Noordzee ook een goede: het kan zeker de moeite waard zijn om eens te kijken of er binnen je huidige abonnement nog iets te regelen is. Soms zijn er opties of aanbiedingen waar je gebruik van kunt maken.

Daarvoor kun je het beste een belafspraak maken met de klantenservice. Dan kan een medewerker samen met je abonnement doornemen en kijken of er iets mogelijk is. Misschien valt er toch nog iets te verbeteren waardoor het aantrekkelijk blijft om bij KPN te blijven. 🙂

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 14, 2026

Hallo ​@Sjpviersel ,

De actie met de PlayStation of andere welkomstcadeaus kun je meteen vergeten want die actie is alleen voor nieuwe klanten. (Minimaal zes maanden geen klant geweest van KPN.)

Maar………..

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement per direct aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

https://community.kpn.com/kpn-tv-11/feature-requests-kpn-tv-box-587354?tid=587354&fid=11

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Sjpviersel, welkom bij de community! 🙂 Ik snap je gevoel zeker. Als je al jaren klant bent, voelt het soms oneerlijk wanneer nieuwe klanten een welkomstcadeau zoals bijvoorbeeld een PS5 krijgen. Zulke acties zijn meestal onderdeel van een welkomstactie voor nieuwe klanten, en elke klant heeft bij het afsluiten van een abonnement ooit een vorm van zo’n actie gehad. Dat betekent natuurlijk niet dat er helemaal niets mogelijk is voor bestaande klanten. KPN werkt bijvoorbeeld ook met Combivoordeel. Wanneer je meerdere producten van KPN combineert (zoals internet en mobiel), kun je extra voordelen krijgen zoals korting of extra data.

Daarnaast is de tip van ​@Noordzee ook een goede: het kan zeker de moeite waard zijn om eens te kijken of er binnen je huidige abonnement nog iets te regelen is. Soms zijn er opties of aanbiedingen waar je gebruik van kunt maken.

Daarvoor kun je het beste een belafspraak maken met de klantenservice. Dan kan een medewerker samen met je abonnement doornemen en kijken of er iets mogelijk is. Misschien valt er toch nog iets te verbeteren waardoor het aantrekkelijk blijft om bij KPN te blijven. 🙂