Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de facturen van 2021 ontvangen?

• March 9, 2023
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

pls stuur me de facturen van 2021

Beste antwoord door RBxx

Dat valt toch wel mee  @AriënC ?   pls  =  please  =  alsjeblieft 😉.

@CArootje1 
Dit zou via de telefonische klantenservice op 0800-0402 moeten kunnen, maar helaas weet niet elke medewerker daar het te vinden. 

Een KPN moderator hier kan het ook. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Die gegevens zijn daarin alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een paar dagen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 9, 2023

Kan je dit niet netter vragen? 😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 9, 2023

Dat valt toch wel mee  @AriënC ?   pls  =  please  =  alsjeblieft 😉.

@CArootje1 
Dit zou via de telefonische klantenservice op 0800-0402 moeten kunnen, maar helaas weet niet elke medewerker daar het te vinden. 

Een KPN moderator hier kan het ook. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die voor je op zoek. Die gegevens zijn daarin alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van een paar dagen.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 11, 2023

Hoi @CArootje1, mocht je nog geen telefonisch contact hebben gehad. Wil je dan nog aangeven van welke dienst. En wil je nog ter verificatie naam van de contractant en laatste 3 cijfers van het IBAN toevoegen aan jouw profiel. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt.