Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de rekening betalen op 16 maart?

• March 2, 2026
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo kan nu de rekking nu niet betalennwel op 16 maart

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Roel ofjan ,

Je factuur later betalen

Kom je niet uit met het betalen van jouw KPN factuur? Dat is geen probleem: Je mag één keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

Je kunt een betaalafspraak maken wanneer de automatische incasso is mislukt, door bijvoorbeeld stornering of te weinig saldo. De factuur in MijnKPN staat dan op 'onbetaald'. Het is niet mogelijk om op voorhand een betaalafspraak te maken.

Voorwaarden voor later betalen

Je kunt een betaalafspraak maken voor:

• een mobiel abonnement, vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) of Digitenne abonnement van KPN.
  • je laatst ontvangen factuur.

Je kunt een betaalafspraak maken als:

• je maar één onbetaalde factuur hebt.
  • de factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is.
  • het bedrag van de factuur minder dan €500,- is.
  • je niet geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

Betaalafspraak maken

Voldoe je aan de voorwaarden en wil je later betalen, dan kan je zelf online een betaalafspraak maken.

Let op: het is niet mogelijk om een afspraak nog (een keer) uit te stellen zodra de afspraak gemaakt is.

bron:

6 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 2, 2026

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 2, 2026

Hallo ​@Roel ofjan ,

Je factuur later betalen

Kom je niet uit met het betalen van jouw KPN factuur? Dat is geen probleem: Je mag één keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

Je kunt een betaalafspraak maken wanneer de automatische incasso is mislukt, door bijvoorbeeld stornering of te weinig saldo. De factuur in MijnKPN staat dan op 'onbetaald'. Het is niet mogelijk om op voorhand een betaalafspraak te maken.

Voorwaarden voor later betalen

Je kunt een betaalafspraak maken voor:

• een mobiel abonnement, vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) of Digitenne abonnement van KPN.
  • je laatst ontvangen factuur.

Je kunt een betaalafspraak maken als:

• je maar één onbetaalde factuur hebt.
  • de factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is.
  • het bedrag van de factuur minder dan €500,- is.
  • je niet geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.

Betaalafspraak maken

Voldoe je aan de voorwaarden en wil je later betalen, dan kan je zelf online een betaalafspraak maken.

Let op: het is niet mogelijk om een afspraak nog (een keer) uit te stellen zodra de afspraak gemaakt is.

bron:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Kunt u voor mij betaal afspraak maken ik krijg geen code en heb vandaag voor deze maand al betaald 64.49 ik hoop dat het lukt ik kan 17 maart alles betalen wat open staat

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 2, 2026

Dit is voornamelijk een klant-helpt-klant forum. Je zult echt zelf actie moeten ondernemen, ​@Roel ofjan . Je kan ook KPN bellen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 2, 2026

@Roel ofjan ,

Je kunt zelf bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. Spreek in “Collections” 

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Roel ofjan! Welkom op de KPN Community ik zie dat ​@Noordzee en ​@AriënC je van goed advies hebben voorzien. Je zou met deze instructies en het artikel op onze kennisbank zelf een betaalafspraak moeten kunnen maken. Lukt dat niet dan adviseer ik je om even te bellen met de klantenservice.

Ik hoor graag of het gelukt is en als ik nog wat anders voor je kan beteken dan help ik graag!