Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een persoonlijke aanbieding krijgen?

• July 31, 2026
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo kan ik een persoonlijke aanbieding krijgen op de nieuwe samsung watch ultra 2 

Beste antwoord door Raspberry

Je zult moeten bellen met KPN klantenservice, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur (werkdagen) en zaterdags tot 17.00 uur. Spreek in: ik wil een medewerker spreken. Of maak online een terugbelafspraak rechtsonder op de pagina https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community. En je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt. Of ga langs een van de KPN winkels. 

Via het forum zul je hoe dan ook geen persoonlijk aanbod krijgen.

Succes met onderhandelen! 

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • Antwoord
  • July 31, 2026

Je zult moeten bellen met KPN klantenservice, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur (werkdagen) en zaterdags tot 17.00 uur. Spreek in: ik wil een medewerker spreken. Of maak online een terugbelafspraak rechtsonder op de pagina https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community. En je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt. Of ga langs een van de KPN winkels. 

Via het forum zul je hoe dan ook geen persoonlijk aanbod krijgen.

Succes met onderhandelen! 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 31, 2026

Kpn geeft geen kortingen en cadeaus op nieuwe mobiele abonnementen met smartphone of smartwatch. Niet meer dan ze al doet!

This is it. In combinatie met noodzakelijke Multisim abonnement. 

Bij kpn i.c.m. abonnement al € 221 minder dan andere retailers! Daar heb je je korting.  

Mediamarkt en Belsimpel bijvoorbeeld € 749,-- .

Werkt met Samsung smartphone. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Dennis van dolder, welkom op de community. Leuk dat je wilt blijven 🙂

Via de community kunnen we je hier niet bij helpen helaas, maar als je een terugbelafspraak maakt zoals Raspberry al noemt kan daar met je meegekeken worden naar de mogelijkheden.