Skip to main content
Beantwoord

Kan ik gekozen welkomstcadeau nog wijzigen?

• March 19, 2026
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo bij het aangaan van ons nieuwe abonnement hebben wij gekozen voor een switch 2 , eigenlijk zouden wij achteraf toch liever voor de PlayStation 5 gaan . Ons contract gaat pas in juni in zou er nog een kans zijn om dit aan te passen ?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Michiel T. Welkom op de KPN Community! Sinds kort hebben we een wijziging doorgevoerd waardoor het mogelijk is voor klanten om in een lopende bestelling het welkomstcadeau te wijzigen. Dat is nog niet zo lang geleden, dus ik kan mij voorstellen dat ​@JanD daar nog niet van op de hoogte was. 

Voor meer informatie over onze welkomstcadeau acties kun je terecht op onze Kennisbank. 

In dit geval kun je het beste geholpen worden door onze helpdesk. Hopelijk heb je hen al kunnen bereiken en hebben ze je van de juiste informatie voorzien :) Zo niet, dan kun je via een terugbelafspraak contact opnemen. Je wordt dan gelijk of op een later moment teruggebeld door een medewerker. 

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 19, 2026

Om dat te bewerkstelligen zou ik even contact opnemen met de klantenservice. Misschien kunnen hun wat voor je betekenen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 19, 2026

Nee ​@Michiel T dat is helaas niet mogelijk binnen een bestaande bestelling.

Je zou dan theoretisch je huidige bestelling moeten annuleren en een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Maar of dat gaat werken, heb ik geen ervaring mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2026

Duidelijk ik dank u beiden voor de snelle reactie 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 22, 2026

Hoi ​@Michiel T. Welkom op de KPN Community! Sinds kort hebben we een wijziging doorgevoerd waardoor het mogelijk is voor klanten om in een lopende bestelling het welkomstcadeau te wijzigen. Dat is nog niet zo lang geleden, dus ik kan mij voorstellen dat ​@JanD daar nog niet van op de hoogte was. 

Voor meer informatie over onze welkomstcadeau acties kun je terecht op onze Kennisbank. 

In dit geval kun je het beste geholpen worden door onze helpdesk. Hopelijk heb je hen al kunnen bereiken en hebben ze je van de juiste informatie voorzien :) Zo niet, dan kun je via een terugbelafspraak contact opnemen. Je wordt dan gelijk of op een later moment teruggebeld door een medewerker. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 22, 2026

Super dat je dit vermeld zojuist een bel afspraak gemaakt en zal morgen weten of het gelukt is , alvast bedanktÂ