Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn abonnement nog veranderen van twee naar een jaar?

• December 14, 2024
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Hallo,

ik heb een abonnement afgesloten bij jullie ongeveer 2 weken geleden. Ik zie nu dat ik 2 jaar heb afgesloten dit wil ik wijzigen naar 1 jaar. Kan dit nog aangepast worden? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Tonja. Bij het plaatsen van de bestelling krijg je een bevestiging per mail, wat er in die bevestiging staat is wat je ook daadwerkelijk krijgt. Als er iets in staat wat niet klopt is het zaak om zo snel mogelijk, binnen de genoemde 14 dagen, contact met ons op te nemen, zodat dat aangepast kan worden. De snelste manier daarvoor is via een terugbelafspraak op onze site. Als het buiten die 14 dagen is is de bevestiging definitief, en kan dat niet meer aangepast worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 14, 2024

@Tonja ik denk dat het mogelijk is wanneer je binnen de 2 weken bedenktijd zit. Dan moet je je abonnement opzeggen en een nieuw abonnement afsluiten. Zit je over 2 weken bedenktijd heen dan zal het waarschijnlijk niet kunnen om er vanaf te komen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 14, 2024

Vanaf wanneer gaat die 2 weken bedenktijd in? 

• December 14, 2024

Vanaf wanneer gaat die 2 weken bedenktijd in? 

Vanaf het moment dat het modem de eerste keer verbinding maakt.

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 14, 2024

Om wat voor abonnement gaat het. Mobiel of Internet?

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 14, 2024

@Tonja in dit topic vind je meer informatie. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 16, 2024

Welkom op de community ​@Tonja. Bij het plaatsen van de bestelling krijg je een bevestiging per mail, wat er in die bevestiging staat is wat je ook daadwerkelijk krijgt. Als er iets in staat wat niet klopt is het zaak om zo snel mogelijk, binnen de genoemde 14 dagen, contact met ons op te nemen, zodat dat aangepast kan worden. De snelste manier daarvoor is via een terugbelafspraak op onze site. Als het buiten die 14 dagen is is de bevestiging definitief, en kan dat niet meer aangepast worden.