Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn e-mailadres behouden als ik internet opzeg?

• February 3, 2026
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Heb nu internet/bellen en een mobiel abt. Nu wil ik internet/bellen opzeggen maar mobiel behouden. Kan ik dan mijn mailadres behouden?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@EllenSchipper ,

Dat is mogelijk, je kunt bij het opzeggen van jouw internet-thuisabonnement telefonisch aangeven dat je een e-mail-only-abonnement wilt aanhouden. Dat kost 7,75 per maand. 

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Hallo ​@EllenSchipper ,

Dat is mogelijk, je kunt bij het opzeggen van jouw internet-thuisabonnement telefonisch aangeven dat je een e-mail-only-abonnement wilt aanhouden. Dat kost 7,75 per maand. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 3, 2026

Beste ​@EllenSchipper dat kan, dan moet je je thuisabo om laten zetten naar een mail-only abo bij KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@EllenSchipper welkom op de KPN Community, wat jammer dat je ons dan gaat verlaten. Wat Jan en Noordzee aangeven klopt inderdaad. Je kan jouw huidige abonnement bij opzegging omzetten naar een E-mail Only abonnement waarvoor de kosten dan €7,75 per maand bedragen.

Het is zaak om dat aan te geven op het moment dat je jouw opzegging doorgeeft? Heb je dat al gedaan? 

• February 5, 2026

Het kan wel. Maar heel duur. Financieel totaal niet interessant. Je bent goedkoper uit met een eigen domeinnaam + emailadres. Bijvoorbeeld ellen@schipper.nl. Nu is schipper.nl al bezet, dus je zult iets anders moeten verzinnen. Maar dat is goedkoper. 

Bijvoorbeeld Strato:

https://www.strato.nl/mail/

4 euro per maand, eerst jaar 1 euro per maand.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2026

Hi Marlon92, dat snap ik het probleem is alleen dat mijn mailadres overal bekend is ook bij allerlei instanties.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 5, 2026

​@EllenSchipper 

Heb je al een e-mail-only-abonnement afgesloten bij de klantenservice? 

• February 5, 2026

Hi Marlon92, dat snap ik het probleem is alleen dat mijn mailadres overal bekend is ook bij allerlei instanties.

Dat kun je veranderen. Gewoon overal je adres aan laten passen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2026

​@EllenSchipper 

Heb je al een e-mail-only-abonnement afgesloten bij de klantenservice? 

Nee ik moet eerst de boel(internet/tv/vast bellen) nog opzeggen en dan zal ik gelijk aangeven dat ik een email only abt wil naast mijn mobiele abt.