Skip to main content
Vraag

Kan ik mijn mobiele abonnement behouden en alleen met internet overstappen?

• September 8, 2026
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

Beste,

Ik ben van plan over te stappen i.v.m. een aanbieding (kado) die we op het moment hard kunnen gebruiken.

Nu ben ik verder echt tevreden over KPN, alleen kom ik nu goedkoper uit en krijgen we een kado.

Mijn vraag is of ik wel onze 3 mobiele abbonementen kan behouden , maar wel met het overige allemaal kan overstappen.

Alvast bedankt voor u reactie.

2 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 8, 2026

Beste ​@Berendsen1976 als je met je thuisabo wilt overstappen naar een andere provider kan dat mits je bij KPN contractvrij bent en rekening houdt met de opzegtermijn van 1 maand.

Je kunt je nu dus bij je nieuwe provider aanmelden, die geeft dat weer door aan KPN en van KPN krijg je een bevestiging van de opzegging per datum X.

De mobiele abonnementen hebben hier niets mee te maken.

Het enigste dat je kwijt raakt bij de mobiele abonnementen is de combinatiekorting en/of gratis diensten.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Berendsen1976. Welkom op de community! Begrijpelijk dat je de aanbieding goed wilt bekijken, zeker als je het cadeau nu goed kunt gebruiken.

Je kunt je mobiele abonnementen bij KPN gewoon behouden als je je andere diensten zoals internet en tv opzegt. Je mobiele abonnementen staan namelijk los van je thuisabonnement.

Houd er wel rekening mee dat een eventuele combinatiekorting of andere voordelen kunnen veranderen als je je thuisabonnement opzegt.

Â