Skip to main content
Beantwoord

Kan ik opnemen toevoegen aan nieuw abonnement?

• December 3, 2025
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Goede avond. Ik ben sinds 24-10-2025 klant bij kpn. Zit nog in mijn welkom  aanbieding. Nu ben ik vergeten om opnemen toe te voegen aan mijn abonnement. Kan ik dit alsnog toevoegen, zonder mijn korting te verliezen?

bvd

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Pin Head ,

Ja, dat kun je eenvoudig regelen via MijnKPN of de MijnKPN-app. Het opnemenpakket kost 4,99 per maand. Je ziet de totale kosten van jouw abonnement sowieso voordat je op akkoord hebt gedrukt. 

Nooit meer je favoriete programma's missen

Videobanden of HD-recorders? Die heb je bij KPN TV+ niet meer nodig! Alles wordt opgeslagen in onze beveiligde Cloud. Het enige wat je hoeft te doen is instellen welk programma je wil opnemen. Dat kan via je tv, maar ook op je laptop, tablet of smartphone! Wil je een hele serie volgen? Stel dan in dat je deze wil opnemen en het hele seizoen wordt voor je opgenomen.

• zes programma’s tegelijkertijd opnemen

• 300 uur aan programma's opnemen

Oftewel: 900 afleveringen van Friends (gem. twintig minuten). Opnames kan je twaalf maanden lang terug kijken.

Terugkijken 

Je kan alles terugkijken op de KPN TV+ Box, via de KPN TV app op je smartphone, tablet of online op je laptop. Je programma’s blijven een jaar lang bewaard.

Opnemen Pakket Extra

Wil je tot 1.000 uur opnemen? Kies dan voor het Opnemen Pakket Extra. Dan krijg je 700 uur extra om je favoriete programma's op te nemen. Je kan het Opnemen Pakket Extra alleen aanzetten als je het Opnemen Pakket al hebt.

bron: 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Hallo ​@Pin Head ,

Ja, dat kun je eenvoudig regelen via MijnKPN of de MijnKPN-app. Het opnemenpakket kost 4,99 per maand. Je ziet de totale kosten van jouw abonnement sowieso voordat je op akkoord hebt gedrukt. 

Nooit meer je favoriete programma's missen

Videobanden of HD-recorders? Die heb je bij KPN TV+ niet meer nodig! Alles wordt opgeslagen in onze beveiligde Cloud. Het enige wat je hoeft te doen is instellen welk programma je wil opnemen. Dat kan via je tv, maar ook op je laptop, tablet of smartphone! Wil je een hele serie volgen? Stel dan in dat je deze wil opnemen en het hele seizoen wordt voor je opgenomen.

• zes programma’s tegelijkertijd opnemen

• 300 uur aan programma's opnemen

Oftewel: 900 afleveringen van Friends (gem. twintig minuten). Opnames kan je twaalf maanden lang terug kijken.

Terugkijken 

Je kan alles terugkijken op de KPN TV+ Box, via de KPN TV app op je smartphone, tablet of online op je laptop. Je programma’s blijven een jaar lang bewaard.

Opnemen Pakket Extra

Wil je tot 1.000 uur opnemen? Kies dan voor het Opnemen Pakket Extra. Dan krijg je 700 uur extra om je favoriete programma's op te nemen. Je kan het Opnemen Pakket Extra alleen aanzetten als je het Opnemen Pakket al hebt.

bron: 

https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Dank je Noordzee. Heb gevonden hoe het moet. Dit gaat dus niet ten koste van mijn korting van het 1ste Jaar?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 3, 2025

Nee, want het gaat hier om een aanvullend pakket. Maar check de kosten wel goed voordat je op akkoord drukt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Dank je nogmaals voor het snelle antwoord. Dan ga ik het regelen, mijn dochter zal blij zijn.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 3, 2025

Binnen het tv decoder menu kun je het activeren en is dan direct beschikbaar ​@Pin Head 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 3, 2025

Dank je JanD. Het is gelukt. Dochter neemt Harry Potter al op. Eindelijk niet naar een film kijken die op tv 2x zolang duurt als in werkelijkheid. Reclames snel door spoelen. Eigenlijk kan je niets zonder opnemen 🤣

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 4, 2025

Graag gedaan ​@Pin Head 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 5, 2025

Heel fijn dat het gelukt is ​@Pin Head, en bedankt dat je dat nog even hebt laten weten 😊

Ik wens jullie vast veel plezier met Harry Potter!