Skip to main content
Beantwoord

Kan ik overstap annuleren?

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Ferenc
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik heb voor mijn moeder van 82 jaar een overstap aangevraagd van Ziggo naar KPN, dat wilde zij graag omdat ze dan een mooie tv kreeg.

Haar contract loopt nog 3 maanden door, dus e.e.a staat in de wacht, dus het kan nog niet bewerkstelligd worden.

Nu wil mijn moeder het graag toch annuleren omdat ze liever blijft bij hoe het nu is.

Kan mijn moeder haar aanvraag voor overstap van Ziggo naar KPN nog worden geannulleerd?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Ferenc, een overstap naar een provider waarbij het allemaal anders gaat werken, dat is ook wel een flinke stap dus ik kan me voorstellen dat ze zich toch bedacht heeft!
De informatie van ​@Noordzee is niet helemaal juist, de 14 dagen annuleringstijd gaan in vanaf het moment dat het abonnement actief wordt, en dat is bij jouw moeder nog niet het geval. Jullie kunnen dus nog annuleren via onze klantenservice 😊 Dit kan online via Facebook messenger, InstagramX.com en Bluesky, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 24, 2026

Hallo ​@Ferenc ,

Dat is afhankelijk van wanneer je de aanvraag hebt gedaan namens haar. Is dat langer dan veertien dagen geleden? Dan kan het niet meer geannuleerd worden. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2026

Hi ​@Ferenc, een overstap naar een provider waarbij het allemaal anders gaat werken, dat is ook wel een flinke stap dus ik kan me voorstellen dat ze zich toch bedacht heeft!
De informatie van ​@Noordzee is niet helemaal juist, de 14 dagen annuleringstijd gaan in vanaf het moment dat het abonnement actief wordt, en dat is bij jouw moeder nog niet het geval. Jullie kunnen dus nog annuleren via onze klantenservice 😊 Dit kan online via Facebook messenger, InstagramX.com en Bluesky, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

Ferenc
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 4, 2026

Dankjewel, sluit Topic maar.