Skip to main content
Beantwoord

Kan Netflix niet opzeggen doordat account niet bekend is

• June 15, 2025
  • 32 reacties
  • 381 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

• Auteur
  • Topper
  • July 4, 2025

Aan: Anneke Anna en Denise:  Maakt niet uit hoe ik contact zoek met Netflix - telefoon of Chat, het antwoord blijft steeds hetzelfde:  We kunnen niets voor U doen want we kunnen U nergens traceren, niet op Email, Voornaam, Achternaam, Bank Card gegevens    Als ik ga naar : Externe diensten\KPN COM dan krijg ik een bijna blank scherm met nelding   Gekoppeld aan KPN Thuis (6017XXXXXXXX)   en de knop ‘Login Vergeten’  doet helemaal niks.  Misschien kunt U helpen, ergens, Bij KPN of Netflix moet een schermpje zijn met.  Mijn Netflix is gehackt door Buitenlands Email , ik kan dat schermpje nu nergens meer vinden , kunt U mij een linkje van deze pagina sturen?  bvd  Upiet

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Je stelt me wel echt voor een raadsel hier, hoor. Ik wil je zo graag helpen, maar omdat het om ‘betalen via de factuur’ gaat, kan ik het niet. Maar ik geef natuurlijk niet zomaar op.

Ik heb nog even verder gezocht en zie dat de werkinstructies anders zijn dan ik had doorgekregen. Probeer het volgende eens als je verbonden bent met jouw eigen KPN wifinetwerk:

• Ga naar netflix.kpn.com.
  • Log in met jouw KPN account.
  • Na het inloggen zie je de link ‘Bekijk welk e-mailadres je hebt gekoppeld'. Klik op deze link.
  • Je komt daarna terecht op de Netflix pagina met abonnementsgegevens.
  • Neem contact op met Netflix als het e-mailadres niet klopt of wanneer je geen toegang (meer) hebt tot het e-mailadres.
  • Onderaan de pagina staat de service code die je nodig hebt. Deze servicecode is 2 uur geldig.

Ik hoop dat het hiermee wel lukt!

• Auteur
  • Topper
  • July 8, 2025

Beste Denise, oprecht weer bedankt voor je hulp en antwoord,  Bij mij staat niet en heeft ook nooit gestaan:  ‘zie je de link  ‘Bekijk welk e-mailadres je hebt gekoppeld’ 

Op het 2e schermpje staat wel een support-ID , is dat de service code…...? 

en bij Meer informatie staat bij mij: 

Op mijn TV is wel iets veranderd, er staat nu : NETFLIX toevoegen aan je factuur??  ben bang als ik dat doe dat ik die dan ook niet meer weg krijg………  Er staat ook: 
Lidmaatschap hernieuwen  dus is misschien inmiddels al opgeheven of gestopt.

Net weer gebeld met  Netflix ( naam bij mij bekend)  probleem voor mij bij Netflix is dat ze absoluut niks van mij kunnen vinden , geen Email, Voor-Achternaam, bank-telefoon gegevens, 
voor Netflix ben ik niets meer dan enkel een ‘stem uit een telefoon of een toets op een toetsenbord….?

Jij zegt:  Onderaan de pagina staat de service code die je nodig hebt. Deze servicecode is 2 uur geldig.
Onderaan welke pagina?  op geen enkel KPN scherm staat bij mij een ‘service code’ 

Netflix zegt  bel KPN en vraag inderdaad!  een service code ,
beste Denise  kunt U mij nu dan een service-code geven , SMS’en of Emailen naar mijn Email (bekend
(bij jullie)  of via  Whats-App  of  txt of gesproken bericht op mobiel,
nogmaals dank voor je assistentie…….
Piet  

• Auteur
  • Topper
  • July 8, 2025

Beste Denise, hoeraaaa!!!  het lijkt erop dat bij ‘mijn Produkten’ de Netflix nu bij Entertainment inderdaad verdwenen is.  😀  Nu even de volgende factuur afwachten en als het blijft zoals het er nu uitziet alvast nu dank aan alle KPN support medewerkers voor maximale service.  Ik blijf wel even nadenken over hoe dit nou precies gekomen en of ik ergens (Netflix) nog kan navragen waarom ik nou al die tijd dit heb moeten betalen, helemaal omdat sinds Feb 2023 ik iedere maand tussen de  € 15,00  en € 18,99  heb betaald terwijl nu op de KPN Entertainment staat: NETFLIX voor €  8,99  ??  Ik snap steeds minder van……. met vr groet  Piet

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 8, 2025

Jouw ongewilde Netflix abonnement zal het Standaard abonnement zijn geweest, wat nu € 13,99 is.

Netflix Basic is € 8,99.

http://kpn.com/Netflix

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Beste ​@Upiet mocht je dat nog niet gedaan hebben wijzig dan het wachtwoord welke je voor de KPN gebruikt wanneer Netflix is verwijderd. 
En gebruik dat wachtwoord nergens anders voor.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

het lijkt erop dat bij ‘mijn Produkten’ de Netflix nu bij Entertainment inderdaad verdwenen is.

Ik zie het inderdaad ook niet meer onder jouw account. Wel goed om de volgende factuur in de gaten te houden.

Netflix zegt  bel KPN en vraag inderdaad!  een service code ,
beste Denise  kunt U mij nu dan een service-code geven , SMS’en of Emailen naar mijn Email (bekend
(bij jullie)  of via  Whats-App  of  txt of gesproken bericht op mobiel,

Die service code kan ik je helaas niet geven, die is alleen te zien door jou. Als je naar netflix.kpn.com gaat en de instructies uit mijn vorige bericht volgt, dan zou je de service code moeten vinden. Die staat onderaan:

De code die je hier ziet, is niet jouw code. Deze code is niet geldig. Dit is alleen een voorbeeld.