Skip to main content
Beantwoord

Kan niet verlengen: krijg een melding over openstaande facturen

• September 17, 2026
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb 15 sept al mijn facturen afbetaalt in de ochtend en wil vandaag  verlengen met andere telefoon maar ik krijg steeds afwijzing en dan krijg ik een mail met dat ik nog facturen heb open staan terwijl dat niet zo is hoezo kan ik nu niet verlengen? In de mail staat ook 2 dagen wachten maar hij was de volgende dag al met groene vinkjes 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Daisyi 

Welkom op de community van KPN.

Het kan tot enkele dagen duren, voordat jouw betalingen van 15 september j.l. zijn verwerkt in alle achterliggende systemen van KPN, dat staat los van de groene vinkjes binnen Mijn KPN.
Ik ga hierbij vanuit, dat je via iDeal/Wero deze openstaande facturen hebt voldaan, aangezien een handmatige overboeking een langere verwerkingstijd heeft.

Ik adviseer om 4 tot 5 dagen aan te houden tussen de betaling en het verlengen van je contract.
In de mail staat inderdaad 2 dagen, maar dat is in sommige gevallen juist te kort.
Probeer het aankomend weekend nog eens of eventueel aankomende maandag.

Het zou dan direct goed moeten gaan bij het verlengen van je contract.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Daisyi 

Welkom op de community van KPN.

Het kan tot enkele dagen duren, voordat jouw betalingen van 15 september j.l. zijn verwerkt in alle achterliggende systemen van KPN, dat staat los van de groene vinkjes binnen Mijn KPN.
Ik ga hierbij vanuit, dat je via iDeal/Wero deze openstaande facturen hebt voldaan, aangezien een handmatige overboeking een langere verwerkingstijd heeft.

Ik adviseer om 4 tot 5 dagen aan te houden tussen de betaling en het verlengen van je contract.
In de mail staat inderdaad 2 dagen, maar dat is in sommige gevallen juist te kort.
Probeer het aankomend weekend nog eens of eventueel aankomende maandag.

Het zou dan direct goed moeten gaan bij het verlengen van je contract.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Daisyi en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je al reactie hebt! 
Ik sluit me aan bij alles wat Michel aangaf, dus ik hoop dat het tegen die tijd lukt om de verlenging aan te vragen. 🙂

Veel plezier met je nieuwe toestel alvast!