Skip to main content
Antwoord

Kan tweede tv-ontvanger niet retour sturen omdat die niet meer in mijn bezit is

• November 4, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kreeg een herinnering om een oude tv-ontvanger retour te sturen. Ik heb 1 ontvanger teruggestuurd. Daar heb ik een brief bij gedaan dat ik de tweede niet meer heb. Daar is blijkbaar niets mee gedaan. Dus leg ik het graag nog een keer uit. :-) Ik had ooit twee ontvangers van Telfort. Een daarvan is ooit kapot gegaan. Ik weet niet zeker of ik die ooit heb teruggestuurd. Ik heb hem in ieder geval niet meer. De tweede ontvanger heb ik toen gebruikt als eerste ontvanger. Die is later omgeruild voor een nieuwer exemplaar. Dat heb ik nu retour gestuurd. Kortom: ik kan geen tweede ontvanger retour sturen want die is er niet meer!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Karen64. Goed dat je even op deze manier contact opneemt met ons en navraag doet over de herinnering die je hebt ontvangen. 

Bij het ontvangstpunt kunnen ze inderdaad niet zoveel met zo'n briefje over andere ontvangers. Daar melden ze alleen de apparatuur af die daadwerkelijk in de doos zit. Het beste kun je dan met de helpdesk contact opnemen om het administratief te regelen. In dit geval kan ik je aangeven dat je de herinneringen verder kunt negeren. Er zal waarschijnlijk nog een herinnering per mail en per brief komen, maar daar hoef je niets mee te doen. Er zit ook geen financiële consequentie hieraan vast :) 

Dat kan in de toekomst wel veranderen, dus probeer altijd de apparatuur die je nu nog in bruikleen hebt retour te sturen wanneer je het niet meer nodig hebt. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hoi ​@Karen64. Goed dat je even op deze manier contact opneemt met ons en navraag doet over de herinnering die je hebt ontvangen. 

Bij het ontvangstpunt kunnen ze inderdaad niet zoveel met zo'n briefje over andere ontvangers. Daar melden ze alleen de apparatuur af die daadwerkelijk in de doos zit. Het beste kun je dan met de helpdesk contact opnemen om het administratief te regelen. In dit geval kan ik je aangeven dat je de herinneringen verder kunt negeren. Er zal waarschijnlijk nog een herinnering per mail en per brief komen, maar daar hoef je niets mee te doen. Er zit ook geen financiële consequentie hieraan vast :) 

Dat kan in de toekomst wel veranderen, dus probeer altijd de apparatuur die je nu nog in bruikleen hebt retour te sturen wanneer je het niet meer nodig hebt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2025

Hartelijk dank voor de goede service! 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Graag gedaan! Mocht je ooit nog weer eens een vraag hebben, schroom dan niet om weer een topic te openen.Â