Skip to main content
Antwoord

Klacht over een medewerker van de klantenservice

• October 3, 2025
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemiddag! Ik heb een klacht over een medewerker van de klantenservice. Graag zou ik dat per brief willen doen.

Is er misschien een postadres en/of een e-mailadres waar ik een dergelijk bericht naar toe kan sturen?

Dank alvast! 😊👍

Beste antwoord door Ik_Combineer

Heb je gebeld en ben je er niet uitgekomen met een medewerker? Of heeft het geen haast? Dan kan je ook schriftelijk contact opnemen:

* Vul het online klachtenformulier in. We proberen dan binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen.

* Stuur een brief. Meestal heb je dan binnen 2 weken een reactie.

Wil je een brief sturen? Stuur 't dan naar dit adres:

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet je klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer toe te voegen.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • October 3, 2025

Heb je gebeld en ben je er niet uitgekomen met een medewerker? Of heeft het geen haast? Dan kan je ook schriftelijk contact opnemen:

* Vul het online klachtenformulier in. We proberen dan binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen.

* Stuur een brief. Meestal heb je dan binnen 2 weken een reactie.

Wil je een brief sturen? Stuur 't dan naar dit adres:

Klantenservice KPN

Postbus 13500

9700 EG Groningen

Vergeet niet je klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer toe te voegen.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@NiroAnosvi . Welkom hier en dank voor je bericht.

Ik begrijp dat je dit graag per brief wilt doen. Dat respecteren we natuurlijk volledig. Tegelijkertijd wil ik je laten weten dat wij als moderators ook voor je klaarstaan om je klacht op te pakken en mee te denken over een oplossing.Mocht je het toch liever schriftelijk doen, dan kan dat via het adres dat hierboven al is gedeeld. Maar voel je vrij om hier ook je verhaal te doen, dan kunnen we je sneller ondersteunen.