Skip to main content
Beantwoord

Klacht over medewerker die ik heb gesproken over mijn abonnement

• 29 januari 2025
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik ben al jarenlang klant, ik heb een klacht ingediend ivm mijn abonnement, omdat ik niet wist dat je een 2 jarig contract kon hebben met verschillende voorwaarden, ik wilde om uitleg vragen maar ik kwam niet tussen deze mevrouw echt een vervelend “type” sorry kon er geen andere naam voor bedenken, iemand waarmee je geen compromis kon sluiten in dit geval nog geen woord kon zeggen, ik denk dat ze een slechte dag had, maar daar zijn klanten de dupe van, voor mij mag het abonnement al opgezegd worden want als deze voorbij is word ik bij jullie geen klant meer!

voorwaarden snap ik, maar hoe iemand je behandeld aan de telefoon dat vind ik echt onmenselijk, dit nooit meegemaakt

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Abbonement . Welkom bij de KPN Community.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te horen dat je zo'n vervelend gesprek hebt gehad. Ik snap helemaal dat je daar niet blij mee bent, en het is goed dat je dit aangeeft. De klachten afdeling pakt je klacht serieus op en komen binnenkort bij je terug om het samen te bespreken. Ook zullen we de medewerker hierover feedback geven, zodat dit in de toekomst anders wordt aangepakt.

Bij KPN vinden we het belangrijk dat je goed en respectvol geholpen wordt, en hoop dat de collega je vertrouwen weer kan herstellen.

Bekijk origineel

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22057 reacties
  • 29 januari 2025

Dat klinkt niet best en begrijpelijk dat je daar boos om bent ​@Abbonement. Maar anderzijds misschien had ze wel net slecht nieuws gehad. Het is natuurlijk niet goed te praten maar mensen hebben emoties. Kunnen we je misschien hier helpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 januari 2025
Joep1965 schreef:

Dat klinkt niet best en begrijpelijk dat je daar boos om bent ​@Abbonement. Maar anderzijds misschien had ze wel net slecht nieuws gehad. Het is natuurlijk niet goed te praten maar mensen hebben emoties. Kunnen we je misschien hier helpen?

Dat begrijp ik helemaal en dat kan ook gebeuren, maar dat kan dan ook benoemd worden, ik heb ook een vak waarin ik me emoties af en toe op zij moet zetten, alle begrip daarvoor, maar ben gewoon totaal niet fijn behandelen terwijl ik naar een duidelijke uitleg zocht 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2025

Hoi ​@Abbonement . Welkom bij de KPN Community.

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Wat jammer om te horen dat je zo'n vervelend gesprek hebt gehad. Ik snap helemaal dat je daar niet blij mee bent, en het is goed dat je dit aangeeft. De klachten afdeling pakt je klacht serieus op en komen binnenkort bij je terug om het samen te bespreken. Ook zullen we de medewerker hierover feedback geven, zodat dit in de toekomst anders wordt aangepakt.

Bij KPN vinden we het belangrijk dat je goed en respectvol geholpen wordt, en hoop dat de collega je vertrouwen weer kan herstellen.

borrie RR
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 maart 2025

Ik ben al bijna 15 jaar klant. TV, internet alle mobiele en vaste telefonie , espn enz enz. Nu is er een aanbieding (internetONLY). 

Dat wil ik, incl cadeau a.u.b, want na al die jaren………

Nee dat kan niet meneer. maar wel een mooie andere aanbieding. Even omrekenen en dat is dan 30 euro korting voor een 2 jarig contract. 

#hoe jaag je klanten weg die jaren trouw zijn geweest en nooit een probleem voor KPN zijn geweest !!!!

Ik raad iedereen aan om over te stappen. DOE HET NU. het scheelt zomaar 500 euro per jaar als je naar een andere provider (ODIDO bv) gaat en elders je TV regelt (100.000 zenders)

Admin: e-mailadres verwijderd uit openbare post

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 maart 2025

Groot gelijk!

als mijn abonnement ten einde is, is dat het eerste wat ik ga doen.

aan de telefoon word het mooi vertelt en ondertussen kan er niets meer, krijg je eenmalig €15 korting ter compensatie!

Reageer