Skip to main content
Vraag

Klacht: verkeerde facturatie, geen cashback en geen oplossing van KPN/partner

• March 31, 2026
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij dien ik een formele klacht in en verzoek ik om beëindiging van mijn abonnement(en).

In augustus 2025 ben ik via een KPN-partner overgestapt met zowel een zakelijk als privé abonnement. Daarbij is mij duidelijk aangegeven dat het zakelijke abonnement pas vanaf oktober actief zou worden en dat ik tot die tijd alleen kosten voor het privé abonnement zou betalen.

Desondanks heeft KPN vanaf augustus kosten voor het zakelijke abonnement in rekening gebracht. Ondanks meerdere contactmomenten is dit probleem niet correct opgelost en word ik tussen KPN en de partner heen en weer gestuurd. Tevens zijn toegezegde cashback-acties niet nagekomen.

Gezien het niet nakomen van gemaakte afspraken en de onjuiste facturatie verzoek ik om:

• onmiddellijke beëindiging van mijn abonnement(en) zonder opzegboete
  • volledige correctie en terugbetaling van onterecht in rekening gebrachte kosten

Ik verzoek u binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren. Bij uitblijven van een oplossing zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet,
J.A

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 31, 2026

Dat klinkt allemaal niet goed ​@David555 . Op het forum helpen klanten elkaar en is dit dus geen klantenservice. Inhoudelijk kunnen we dus niets doen. Ik raad je aan om ditformulier te gebruiken om een klacht in te dienen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat rot deze situatie ​@David555. Ik begrijp dat je naar oplossingen op zoek bent.

Ik hoop dat je intussen verder gekomen bent met de tip van Joep. Je kunt jouw klacht doorgeven via de link, of door een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het je uit komt, en helpt je dan met jouw klacht.