Skip to main content
Vraag

Klantnummer wordt niet gevonden maar maakt wel kosten

• 9 maart 2025
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Klantnummer: ****

Echter krijgt de software van KPN welke op een aardappel draait deze niet gevonden maar worden er per mail wel kosten gebonden aan dit klantnummer. 

KPN gezien dit nummer niet in jullie systeem bekend is mag ik aannemen dat gebonden kosten en mails als niet verstuurd kunnen worden geïnterpreteerd en/of als vervallen zijn gekwalificeerd? 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en gebruikersnaam aangepast op basis van onze huisregels

4 reacties

• 3324 reacties
  • 9 maart 2025

Wat wil je met dit klantnummer? Waar probeer je dit in te voeren? Is het een klantnummer van een mobiel abonnement? Wil je dit koppelen in MijnKPN ofzo?

Of probeer je dit in te voeren op een tv ontvanger? Als dat het geval is, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde nummer. Daar moet je niet je klantnummer invoeren, maar je abonnementnummer. Dat is een ander nummer.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@ProviderisRommel, welkom op onze community! Waar loop je precies tegenaan?

​@Thomas van KPN per mail ben ik door KPN benaderd dat er sprake is van een betaalachterstand op klantnummer:***********

Frappant gezien ik tijdig betaald heb nog voor ik de mail ontvangen heb en met mijn klantnummer geen zak gevonden krijg in jullie systeem (mijnKPN app en online inloggen op jullie website) 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik denk dat je hierover misschien het beste even met ons kan bellen. Als ik op dat klantnummer zoek vind ik een opgezegd abonnement met hetzelfde contact e-mailadres als het mailadres uit jouw profiel. Dus óf iemand heeft een verkeerd mailadres opgegeven of er is toch iets met de betaling niet in orde. Om dit uit te zoeken kun je t beste even een belafspraak maken met ons. Dat kan via deze pagina

Reageer