Ik heb op 29 juni telefonisch contract gehad met KPN vanwege het verlengen van mijn glasvezel abbonement. Hierbij is mij een korting aangeboden en heb ik een samenvatting via de mail ontvangen.
Aangezien ik afgleopen maand een hogere factuur heb betaald en mijn einddatum van mijn contract in mijnKPN niet was aangepast, vandaag nogmaals telefonisch contact gezocht met KPN om te informeren wanneer de verlenging ingaat.
Wat blijkt nu; het aanbod wat toen is gedaan is nooit doorgezet en zou ook helemaal niet moeten kunnen?? WAT?? Ook zou de persoon die ik heb gesproken helemaal niet in het KPN systeem te vinden zijn?? Dit klinkt mij meer als een smoes om de korting niet te hoeven geven, want hoe kan het anders dat ik wel een mail met samenvatting heb ontvangen? Kunnen er mensen de telefoon bij KPN aannemen, in het systeem komen die er blijkbaar niet werken ofzo??
Nu kan mij slechts een treurig aanbod gedaan worden. Ik zou graag zien dat KPN zich aan zijn woord houd en de orginele beloofde korting, waar ik bewijs van heb, doorvoeren.